Politie Porsche.

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Politie Porsche.

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Zoals de titel al beschrijft zoek in opdracht een oude Belgische politie Porsche targa.
      Ik wist er eentje te staan maar die wordt niet meer verkocht.
      Dus als jullie iets weten te staan laat maar weten, de staat van de Porsche maakt niet uit, als hij maar compleet is.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 81)
      • ja watte 300.000 eurotjes, dan koop ik wel iets anders

Onlangs werd er eentje verkocht zoals in de foto hieronder voor net geen 300.000 euretas.
          IMG_1729.PNG

Is geen dienstvoertuig meer. Hoe het juist in elkaar zat weet ik niet maar ze kwamen er een collega mee afhalen die vandaag met pensioen gaar en die indertijd nog dienst gedaan heeft in dergelijk voertuig. Hij werd wel begeleid door een “zwaantje”.

Amaai das een oudje. :up: ., maar vind het vreemd dat ie nog uitgerust is met het zwaailicht en signalisatie op de deur, want normaal gaat dat er toch af als de wagen op pensioen gesteld word…, of was het nog een dienstvoertuig ?

Is wel geen Porsche maar deze stond deze morgen voor mijn werk

image1-2-3-4.JPG

z911_74.jpg

Twee a drie weken geleden heb ik een rijkswacht Porsche gekruist tussen Ieper en Diksmuide. Hij was volledig voorzien van alle toeters en bellen, zonder blauw zwaailicht. Ik vraag me af of het een echte was of een namaak. Indien een echte: de max!!

de inrichting van een politieauto anno 1989 …
                      aan hoge snelheid op de snelweg moet die inhoud flink rammelen in zo’n houten klankkast :wtf:

lees meer …

politie911.jpg

Hier nog ene van de Nederlandse Rijkspolitie:

http://veiling.catawiki.nl/kavels/7566335-porsche-911-sc-targa-rijkspolitie-1983

Nog 6 dagen te gaan…

14257515_10210466338600170_2764970930285737337_o.jpg

Staat op de verlanglijst…

Sjonge,

Ik kom nog eens langs op het Belgische Porsche forum en voila: super interessant!!

Ik heb nog teninste 3 andere Rijkswacht porsches gevonden. Dit artikel, kan iemand me aub een scan opsturen? graag een pb! Ik kom begin OCtober naar Belgie af en graag betaal ik een pint voor de moeite!

Mvgroeten uit Engeland!

Bert

Verleden week eentje op een depanneur zien vertrekken naar een Duitse collectionneur/restaurateur.
                                Overspoten en voor veeeel te veel geld…

Moesten er nog mensen geïnteresseerd zijn. Deze heb ik onlangs zien passeren:
                                  Rijkspolitie

in het Louwman museum (NL) KLIK

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 81)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.