Politie Porsche.

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Politie Porsche.

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Zoals de titel al beschrijft zoek in opdracht een oude Belgische politie Porsche targa.
      Ik wist er eentje te staan maar die wordt niet meer verkocht.
      Dus als jullie iets weten te staan laat maar weten, de staat van de Porsche maakt niet uit, als hij maar compleet is.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 81)
      • Heb even gekeken, was een NL-politie auto.. sorry.

Kon maar misschien de aanloop zijn naar..

Dat is de reden hoor 🙂
          In die tijd kon je nog op de pechstrook gaan staan om het verkeer er attent op te maken dat ze trager moesten rijden. Als je nu op de pechstrook staat ben je beter het voertuig te verlaten tenzij je door een 30-tonner geschept wilt worden :mrgreen:

Btw, Wim zoekt een Belgische, geen Nederlandse :salut:

LOL!

:salut:

Waarom waren dat eigenlijk Targa’s ipv Coupé’s?

Ik heb er ooit eentje gehad, van de politie uit Nederland geloof’k.. een paar jaar geleden, de beugel vertoonde toen de dichtgemaakte gaten waar ze de zwaailichten hebben staan gehad. Ben niet meer zeker, maar denk dat ik de bon nog wel kan vinden met chassisnummer en aan wie hij verkocht is.

Als ik een telefoonnummer van die man vindt, kan’k hem nog eens bellen en kijken of die hem nog heeft en misschien wil wegdoen 🙄

Denk dat het deze is uit antwerpen.

… gespot in Knokke tijdens de Knokke Zoute Rally dit jaar.

20141011_180507.jpg

Ik heb een kennis van mij gevraagd eens te horen bij een kennis van hem.
                        Die persoon was vroeger de rij instructeur op circuit Zolder met die Porsches.
                        Die man reed destijds op 3 wielen door de bocht met die oude targa’s 😯 😀
                        Misschien weet die wel nog ergens eentje staan.

Wim

Jullie geven mij wel moed :happy:

Maar uiteindelijk heb ik voor onze klant toen ook de 356 convertible D gevonden, dus geef niet snel op. 😉

De mijne Coupé is er ook eentje geweest van de politie
                            Heb hem nu in het aubergine gezet

Ik heb er ooit eentje tegengekomen op de oldtimerbeurs in Antwerpen, die was echter gespoten in een muntgroene metaal kleur, der stond toen nog een tweede in de originele Rijkswacht kleuren met veel roest rond de targa beugel

dit is zeker 15 jaar geleden

veel succes met je zoektocht

Er zijn er een aantal vernietigd in opdracht van de rijkswacht omdat men vreesde dat ze misbruikt zouden worden. Van de 20 met de opeenvolgende chassisnummers zijn er 17 ” vermist”.

Een aantal zal ook in de prak gereden zijn? Dan zal het inderdaad niet simpel zijn om nog een te vinden.

Zeker al 20 met opeenvolgende chassisnummers van 9116619011 tem 9116619030. De in autoworld heeft het chassisnr 9119311750. Of er nog zijn weet ik niet.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 81)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.