Politie Porsche.

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Politie Porsche.

• Maker
    Discussie

• Wim

Zoals de titel al beschrijft zoek in opdracht een oude Belgische politie Porsche targa.
      Ik wist er eentje te staan maar die wordt niet meer verkocht.
      Dus als jullie iets weten te staan laat maar weten, de staat van de Porsche maakt niet uit, als hij maar compleet is.

6 reacties aan het bekijken - 76 tot 81 (van in totaal 81)
      • Hoeveel zijn er ooit geweest?

Die in het politiemuseum is geen targa maar een coupé.

En er staat er nog één in autoworld te Brussel. Ben hem reeds gaan bekijken en heb er eens mogen in zitten :relaxman:
            Beter dan niets é.

Wim, in een recent nummer van de Porsche Classic Club Belgium is hier een artikel aan gewijd.
              Er zijn er nog maar 4 bekend, 1 bij invoerder D’Ieteren, één in het Politiemuseum en twee in partikuliere verzamelingen.
              Vrees dus ook dat het een hopeloze zoektocht wordt :think:

Wim,

Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik vrees dat je er geen zal vinden. Ik heb er zelf lang één gezocht, maar geen enkele te koop gevonden, ook al ben ik zelf bij de federale politie, en heb ik mijn connecties aangesproken. Ook niet aan de hand van chassisnummers. Er is reeds een topic over geweest onder de naam ” rijkswachtporsche “. Omdat ik er geen gevonden heb, heb ik uiteindelijk “de kanarie” gekocht.

die met een oranje of met een blauwe streep?

6 reacties aan het bekijken - 76 tot 81 (van in totaal 81)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.