POLYBUSH

• Maker
    Discussie

• RUUD
    Deelnemer

Hallo iedereen ,heeft er iemand ervaring met polybush vervang-“rubbers” om de ophanging vooraan te reviseren ? Volgens de website zijn deze van betere kwaliteit dan de originele rubbers van porsche zelf .Het zou een goedkopere oplossing zijn voor een klassiek probleem …

Happy driving ,Ruud

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
      • Voor mijn 911 uit 82 viel t wel mee, voor een 996 kan ik niet spreken 😉

Hallo ,

Ziet er stevig materiaal uit…Was dit moeilijk te vervangen ?

Greetz,Ruud

Deze gasten hebben goei materiaal (eigen ervaring)

Elephant Racing

Hallo ,

Sommige bushings zijn idd wat moeilijker te verwijderen .Ik heb gezien dat sommige doe het zelvers deze eerst inwendig inzagen om er daarna zo veel mogelijk uit te trekken .Daarna branden ze de resten weg en schuren ze de laatste restjes weg.
              Wat ik me afvraag is of de strakkere verbindingen geen snellere slijtage van de andere onderdelen gaan veroorzaken ?

Groeten ,Ruud

Ik heb er destijds voor mijn opgepepte Corsa zelf laten draaien daar ze nergens geleverd werden .
                Verschil is dag en nacht , maar idd veel stugger.

Wim

Pas op waar je aan begint, want normaal levert Porsche deze armen compleet.
                  Als je het zelf wilt doen, heb je speciaal gereedschap nodig, en geloof me, het is niet de makkelijkste klus.
                  Auto moet ook daarna opnieuw uitgelijnd worden, en ook opnieuw uitwegen.

993 ligt dan weer net iets anders, daar kun je het iets makkelijker.

Ik denk dat je deze bedoeld.

En volgens mij heb je er dan 8 nodig voor heel de auto. ❗

Auto zal daarna inderdaad strakker rijden, maar ook iets stugger.

kijk dan ook gelijk naar je stabi rubbers. 💡

Mijn schoonbroer heeft dit gedaan op zijn 993TT en is er zeer tevreden over. Voelt ook iets strakker (maar is waarschijnlijk vooral subjectief).

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.