polyester bumper aanvleugels en front gezet

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 polyester bumper aanvleugels en front gezet

• Maker
    Discussie

• john porsche
    Deelnemer

voorbumper 944turbo met vleugels aaneengezet met polyester !!!!!!!!! dave de keer dat ik bij jou was heb ik die 944 zien staan met den bumper aan de vleugels en front aan elkaar gezet doe jij tussen den bumper en front eerst vezel polyester en daarna die matten of direct die matten met liquid polyester alvast bedankt

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
      • ik weet het luc, das nie katholiek maar t is dan ook maar voor een drift racebakske hé 😉

ik weet ook wel dat dat terug gaat barsten binnen afzienbare tijd…

De wagen waar ik die bumper heb afgehaald was zo ook gedaan en na 6 jaar was er nog maar een lichte barst te zien dus, voor een autoke da maar af en toe gaat buitenkomen… 8)

😯

Zoals Porsche-RSR hier al zegt, eerst zorgen dat de bumper muurvast staat zodat de plamuur en polyester niet te veel kan werken (dat gebeurd na verloop van tijd toch maar bon) dan heb ik de naden opgevuld met plamuur, langs beide zijde 2 of zelfs 3x polyester doek erover en polyesterhars, laten uitharden, bijschuren en afwerken met fijne plamuur.

Diegene die die bumper er ooit moet afhalen moet een goei slijpschijf hebben

😈

Kan je foto’s mailen van je werkzaamheden ?

[quote=”john porsche”:83pcm6gx]voorbumper 944turbo met vleugels aaneengezet met polyester !!!!!!!!! dave de keer dat ik bij jou was heb ik die 944 zien staan met den bumper aan de vleugels en front aan elkaar gezet doe jij tussen den bumper en front eerst vezel polyester en daarna die matten of direct die matten met liquid polyester alvast bedankt [/quote]
              Verklapt anders alles wa der staat 😆

Zien dat de bumper stevig vast zit, naden dichtplamuren, vlak schuren, polyesterdoek met polyester erop.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.