polyester stukken

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 polyester stukken

• Maker
    Discussie

• Anoniem

zoek 968 polyester achterbumper om op mijn 944 te steken en polyester voorbumper voor op 944

kan mij iemand zeggen waar ik dat vind

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
      • [quote=”mark986″:1310ms5j]nen auto met liefde gebrouwen daar rij je mee met verstand….en neemt ge uwen tijd voor hé…..[/quote]
        Of rij je jaren niet meer mee 😈 😉

ik heb deze stukken nu in 2dehands liggen.

pm me maar voor meer info moest iemand ze nog nodig hebben…

de voorbumper is een speciaal model en heeft wel schade, maar die wordt hersteld.

[quote=”mark986″:2ipiyd2n]nen auto met liefde gebrouwen daar rij je mee met verstand….en neemt ge uwen tijd voor hé…..[/quote]

Dat is waar Mark en daar moet je ook met alle liefde kunnen aan werken, en dat wil ik dan ook zo houden.

Anoniem

nen auto met liefde gebrouwen daar rij je mee met verstand….en neemt ge uwen tijd voor hé…..

just maar ik moet er dan ook tijd voor hebben hé 😉

Anoniem

Luc kan aan alles geraken 8)

kun jij er niet aangeraken luc? altijd interessant om te weten wat je allemaal verkoopt 😈

Mooi 😉

330 euro bij Van Zweeden en niet voor de turbo of S2

achterbumper stond er niet bij maar zou eens informeren bij Fgporsche in Lokeren, kan er ook aangeraken en ofwel even duur, ofwel beter afgewerkt 😉

PS heb wel niet gekeken of het BTW inclusief is

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.