Pompjes kofferdeksel vooraan

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Pompjes kofferdeksel vooraan

• Maker
    Discussie
  • Mijn pompjes van het kofferdeksel blijken aan vervanging toe. Heb al enkele setjes (met zeer variabele prijzen!) gezien op het web.
    Iemand tips?
    Waar op te letten?

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Was mijn garage aan het opruimen en je wilt niet weten hoeveel “pompjes” ik vond.
      Na 30 jaar 911 rijden heb ik er heel wat vernieuwd, maar altijd bij Alpo in Haarlem.
      Alhoewel hij in zijn beginjaren in Amsterdam zat, was altijd een leuk ritje er naar toe :driver:

Via ebay bestelde pompjes vandaag aangekomen in postpunt en net gemonteerd.
        Snelle service, montage vlotjes.

Dat is beunwerk.

Mannen we gaan toch niet op een paar tientjes bezuinigen hè, of heb je elke keer liever een pijnlijke rug. :mrgreen:

Als de klep niet meer naar behoren open blijft staan dan zit ik er in afwachting niet mee in om dit toe te passen. Zoals tss de aanhalingstekens (tijdelijk) vermeld dus.

Ondertussen op de beursvloer nieuwe besteld.

Iedereen bedankt voor de tips en suggesties.

Wim

[quote=”S2″ post=130741]Ga even een setje gebruikte halen bij FG Porsche, dan heb je originele Porsche pompjes voor een fractie van de prijs.[/quote]

Risico dat ze het na een paar maand of direct ook begeven.

[quote=”PVB” post=130788]Je kan het ook (tijdelijk) oplossen door lichtjes de pompjes naar binnen te duwen zodat ze een lichte buiging krijgen waardoor ze weer hun spanning gaan behouden. [/quote]

Dat is beunwerk.

Mannen we gaan toch niet op een paar tientjes bezuinigen hè, of heb je elke keer liever een pijnlijke rug. :mrgreen:

Je kan het ook (tijdelijk) oplossen door lichtjes de pompjes naar binnen te duwen zodat ze een lichte buiging krijgen waardoor ze weer hun spanning gaan behouden. Nieuw is altijd beter uiteraard !

Bedankt voor de tip!

S2

Ga even een setje gebruikte halen bij FG Porsche, dan heb je originele Porsche pompjes voor een fractie van de prijs.

Enkele weken geleden gekocht bij Van Kessel aan 25 EUR/2 stuks.

Montage aan linker kant geen probleem. Aan de rechter kant iets moeilijker.

Montage heeft niets te betekenen, 10 min. werk, althans bij mij 87’er 911.

Als je nu even verder zoekt met de juiste gegevens (Nm en lengte) zonder de trefwoorden Porsche vind je ze 10 euro goedkoper.

En viel de montage mee?
                          Heb er op ebay.de al zien staan (deze bv.)

De juiste lengte en de juiste kracht. Heb de mijne een tijd terug besteld via Ebay Duitsland, koste iets van een 15 euro voor de twee, verzending inbegrepen. Waarschijnlijk bij Porsche 10 maal duurder. :salut:

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.