Porsche 19 inch velgjes

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 19 inch velgjes

• Maker
    Discussie

• stefan
    Deelnemer

bij deze bied ik mijn (replica) 19inch velgjes aan, banden achter zijn aan vervanging toe, bandjes voor (235) zijn nog ok, prijs 999-euro
      inclusief de centercaps
      hebben 1 seizoen op de wagen gelegen…

Attachments:
      • IMG_3491.JPG
      • IMG_3489-2.JPG
    15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
      • Dit is misschien wel ‘spam’, maar als je koper die van jou niet overneemt, dan kun je hem eventueel eens hiernaar verwijzen: ik heb hier een gelijkaardig setje te koop, originele Porsche Turbo velgen voor een Boxster/Cayman (achteraan minder breed).

Dirk, het enige ik kan terugvinden is 8,5Jx19 ET 56 en 11Jx19 ET 51 heeft de bandenman mij meegedeeld…. :coolness:

Voor Cayman981 geeft men bij Porsche voor zowel 18’/19’/20’ een ET waarde van:

Vooraan: 57
          Acchteraan:45

Dus heb een vermoeden dat de velgjes iets meer naar buiten gaan komen, hoeveel heb ik geen idee van……. :bounce:

breder kan ook nog legaal passen. er is altijd nog een beetje marge.
            zeg eens welke velgmaten jij te koop aanbiedt. de banden is niet relevant want die koper legt toch andere winterbanden.

ik heb een vermoeden dat ze te breed zullen zijn voor een Cayman… :coolness:
              Dikke mercie Dirk :up: :up: :up:

voor een 981 vnf 2014 zijn volgende velgenmaten voorzien
                vooraan 8J x 18 ET57 of 8J x 19 ET57 of 8J x 20 ET57
                achteraan 9J x 18 ET47 of 9,5J x 19ET45 of 9,5J x 20 ET45 of 10J x 20 ET50

en banden respectievelijk
                vooraan 235 45 18 of 235 40 19 of 235 35 20
                achteraan 265 40 18 of 265 40 19 of 26535 20

meer info KLIK

Ik krijg hier een vraag ivm de velgen waar ikzelf geen antwoord op kan geven, misschien kan hier iemand wel het juiste antwoord op geven…

[i][color=#bb00bb]”Zouden die velgen passen op mijn Cayman 981 (2014). Met passen bedoel ik ook: ‘ok voor de technische keuring’.
                  Ik zou mij huidige 20’ Carrera velgen (het enige carrera item op mijn Porsche-ke) dan kunnen uitrusten met een 19’ winterschoeisel).”[/color][/i]

Iemand die hier een antwoord op heeft of het kan of niet kan ??

Ziet er goed uit!! :up:

price drop 850 Euro

Attachments:
                      • IMG_3489-2-3.JPG

Bedankt Jorge en Larsy …. :respect2:

cool … ik zie er nu wat RUF look in .
                          Knap gedaan.

Niet in opglabeek geweest.

Je wagen heeft de perfecte kleur om zwarte velgen te dragen, en ik kan het weten :mrgreen:
                            Mooi :up:

mercie WD :respect2: 😀

Idd…staan er heel ferm onder !!

thanks Ollie :up:

:applaus: Knap zo met die zwarte velgen!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.