- Dit onderwerp bevat 5 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 8 maanden geleden door .
-
Discussie
-
3 juni 2016 om 19:55
Mijn vader wou graag een 911 Targa of Cabrio. In Amerika kwamen we 2 beauties tegen aan wie we niet konden weerstaan. Eentje mag blijven en eentje mag gaan.
Beide wagens zijn in een onvoorstelbaar mooie staat. Volledig origineel in de originele lak. Zeer lage gedocumenteerde km standen.
De Targa heb ik gisteren op mobile.de gezet. De WTL nog niet. Wilde eerst even de kans geven aan forummers voor een gunstigere prijs. Daarna gaan beide op het net en zien welke eerst weg is. Moest er iemand interesse hebben, altijd welkom in Antwerpen om de wagen te bekijken. :up:1981 Porsche 911 SC Targa
– Gekocht van eerste eigenaar. Altijd in climate controlled garage gestaan.
– 39.500 originele km’s met volledige historie
– 100 % originele wagen
– Volledig roestvrij
– Zeldzame kleuren combinatie Chiffon White / Blue full leather interior
– Komt met alle originele accesoires: Tool set, krik, reservewiel, compressor nog in de verpakking, antenne sleutel in ori zakje, originele plastiekjes om band te vervangen, boekjes, …
forumprijs: 62.500 €1986 Porsche 911 3.2 Cabrio WTL
Originele af fabriek Turbo look (optie M491)
– Gekocht van iemand die hem 15 jaar in bezit had. Ook altijd in garage gestaan.
– 68.100 originele km’s met historie
– 100 % originele wagen
– Volledig roestvrij
– Mijn persoonlijk favoriete kleuren combinatie: Grand Prix White / Burgundy full leather interior
– Komt met alle originele accesoires: Tool set, krik, reservewiel, originele plastiekjes om band te vervangen, boekjes, …
– Originele Blaupunkt radio zit er ook nog bij.
forumprijs: 79.500 €
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.