Porsche 2.7 gestolen !!!

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Porsche 2.7 gestolen !!!

• Maker
    Discussie
  • Op 14 juli van dit jaar ontdekten wij dat onze wagen uit de garage gestolen werd. Wij hebben hiervan aangifte gedaan bij de politie (Notitienummer: OU.17.L1.104826/2005) van Oudenaarde. Tot op heden zonder resultaat.

Wij hebben het motornummer opgevraagd en hopen dat wanneer de wagen eventueel in uw garage zou binnengebracht worden voor herstelling of onderhoud, dat u aan de hand van het motornummer zou kunnen vaststellen dat het om een gestolen voertuig gaat.

Hieronder vindt u de gegevens van het voertuig en ook de foto’s.

Wij danken u alvast voor uw tijd om deze e-mail te lezen. Mocht u enig vermoeden hebben dat het om het gestolen voertuig gaat, gelieve de politie of ons persoonlijk te contacteren.

Beloning voor diegene die het voertuig vindt.

Het zou ons plezier doen als u deze mail zoveel mogelijk verspreidt.

Porsche 911 Carrera 2.7

1° Gebruik: 25/6/1976

Chassisnummer: 911 660 9029

Motornummer: 6668049

Productien°: 1067642

Boite: 169650

Met vriendelijke groet,

Stefaan & Els De Schrijver – Vanderlinden

GSM 0475 83 54 75
    els_vanderlinden@yahoo.com .

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • heb je al eens geprobeerd hem op crimesite te zetten? http://www.crimesite.be , daar staat mijn audi RS2 ook op , daar kan je ook met alle vragen terrecht omtrend gerechtelijke zaken .

nog veel succes met de zoektocht , ik wil je niet ontmoedigen , maar mij hebben ze gezegd dat als hij niet binnen de 3 weken gevonden word je het meestal kan vergeten , de feiten bij mij dateren van 2001 dus ik mag alle hoop opgeven .

Ik heb nog niet gezien of opgevangen van dit voorval maar ik zal mijn oor eens te luisteren leggen. Het is wel al wat laat maar kom ik zal eens luisteren je weet maar nooit wat er uit de bus kan komen. Nu weet ik wel dat ze 2 maand geleden een grote bende hebben opgerold en deze zouden er wel eens meer kunnen van weten.

Volgens mij is deze in dezelfde kleur als de mijne: Sienna Metallic.

Nu is het de eerste keer dat ik er ene tegenkom in die kleur en dan is het een gestolen !!!

Dus als ik onderdelen tegenkom in die kleur…

mijne auto ( niet de porsche ) hebben ze ook gestolen gehad maar achteraf terug gevonden met een flank opeen 🙁 .

Politie had mij toen gezegd dat ik ebay, kapaza, 2dehands en dergelijke in de gaten moest houden want dat daar vaak heeeeeeeeel veeeeeeel terug opduikt in onderdelen.

Als ze hem al uit je garage komen halen !!!

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.