Porsche 2.7 RS

Home Forum Zeverhoekje Porsche 2.7 RS

• Maker
    Discussie
  • Net terug van 4 dagen Italie, beetje de zon gaan opzoeken en ook gevonden :coolness: :coolness: :coolness:
    Dagje in Bologna ook rond gehangen en deze tegen gekomen, weet niet of het een echte was :think: :think: :think:
    2.7rs1.jpg

2.7rs.jpg

Aha, en degene die beweerd dat de benzine goedkoper is in Italie :loser: :loser: :loser: , voor ne Liter van da vocht 1,87€ :wtf: :wtf: :wtf:

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Echt of onecht ik zou hem best willen.
      Zien de mensen op het terras toch geen verschil in.
      Prachtige bolide alleen al om naar te kijken.

Ronde spiegels zijn niet origineel, maar dat wil niet zeggen dat het niet een originele kan zijn.

Het ziet er uit als een Light Weight – en zou een omgebouwde Touring kunnen zijn.

Volgende keer even foto’s maken van de zijkant waar duidelijk de achterschermen op te zien zijn.
        En een foto van de dakgoten ter hoogte van de motorkap 😉

Foto’s van het interieur kunnen ook duidelijkheid verschaffen.

[quote=”RS” post=132761]
          Of staat die nu ergens in een garage in Brugge 😈 ?[/quote]

ssssssssssssssssssssssssst :popcorn: :popcorn: :popcorn:

Knap, heel knap ! 😀 :driver:

Kerel is kopstuk van de Italiaanse automafia, ofwel heeft die enorm veel lef, of is gewoon naief dom!
              Zoiets kunde daar toch geen 10′ alleen laten???
              Of staat die nu ergens in een garage in Brugge 😈 ?

Rechtersspiegel was een optie

Net zoals het comfort pack en schuifdak

Feit is wel dat er meer RS’en rondrijden dan er ooit gebouwd zijn

Bij mij mag de wagen ook gerust op de oprit staan.
                  Da blauw is machtig.

Echt of replica ik wil er gerust in gezien worden . 😉
                    Pracht van een kleur . :lekker:

[quote=”WES-RS” post=132717]Ik ben zeker geen kenner maar denk dat het een replica is.
                      Witte pinkers en rechterspiegel was zeker niet origineel.
                      Sowieso zou de spiegel rechthoekig moeten zijn.
                      Maar ik ben geen kenner dus wie weet zit ik wel fout… :engeltje:[/quote]

In italie zijn/ waren het altijd witte pinkers.

Maar voor een Lightweight versie mag ie geen 2 spiegels hebben. En het moeten rechthoekige zijn.

Is nog niet gezegd dat het een replica is…

copy cat of niet, vet spel is het, Ik zou er best in willen rijden hoor :relaxman:

grtz Geert

Copy Cat

the real thing

Toch verrassend zoiets in den Italia tegen te komen!

Ik ben zeker geen kenner maar denk dat het een replica is.
                            Witte pinkers en rechterspiegel was zeker niet origineel.
                            Sowieso zou de spiegel rechthoekig moeten zijn.
                            Maar ik ben geen kenner dus wie weet zit ik wel fout… :engeltje:

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.