Home › Forum › Gestolen Porsches › Porsche 3.0 sc gestolen in Kontich
- Dit onderwerp bevat 28 reacties, 17 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 10 maanden geleden door Jean-Marie.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
amaai, maak dat mee…. echt een hel…
hopelijk wordt de *porsche snel gevonden en de daders gevat en gestraft!!Jan van Hoof, Kontich is toch die met carrosseriebedrijf….??
Dank voor de feedback Roadie. Maar dit is wel heel erg heftig, ze kwamen dus echt voor de P’s. Heb heel erg met het echtpaar te doen, dat kom je niet zo maar te boven. Sterkte!
Hoog tijd om een groepsaankoop van een degelijk track systeem te zoeken?
Er is al een topic van dacht ik, van trackers dan toch…
Hopelijk komt deze snel terecht.Weeral spijtig om dit allemaal te lezen, het wordt erger en erger in deze samenleving en denk niet dat het zal beteren.
Gelukkig is er toch al eentje teruggevonden, moeten ze normaal de andere toch ook vlug op het spoor zijn.[quote=”cab 88″ post=155128][quote=”cabrio wim” post=155051][quote=”Roadie” post=155048]Foto’s zijn van andere auto, diende snel te gaan!
Wagen gestolen tijdens home-jacking
Kleur, velgen, spoiler zijn dezelfde als op foto’s.
KM-teller werd midden vorig jaar veranderd.Men zegge het voort![/quote]
En wie is Roadie die hier zo maar in huis komt vallen zonder zich eens voor te stellen. :roll:[/quote]
Het gaat hier over een diefstal van een porsche en dan is het belangrijk dat dit asap gemeld wordt aan de hele P-community !!
Ik denk dat de boodschap hier toch net iets belangrijker is dan de boodschapper …
My 2 cents ….[/quote]Diefstal was al gepost toen Roadie er ineens tussen viel met een antwoord, en dat is dus dan raar als ik even vraag wie hij is. 🙄
Dus boodschap heeft niks met mijn vraag te maken, want boodschapper was Funny. 💡
Het is jammer/erg genoeg dat er weer een diefstal van een Porsche gebeurd is, en ook op wat voor een manier.
Dus hoop dat deze Porsche ook weer terug gevonden gaat worden.Volledig akkoord met Funny.
Bedoeling was om zo snel mogelijk info te geven over diefstal/homejackingChassisnummer: WP0ZZZ91ZGS103174 – Porsche 3.0 SC met grote spoiler
blauwe kleur – zwart interieur
schuifdak
geen specifieke kenmerken (perfecte staat) op mogelijke sticker na van POCA Mille Miglia 2013.(rode sticker)De homejacking gebeurde woensdagavond. Eigenaar had zich pas voor TV geïnstalleerd dat 6 à 7 mannen (met bivakmuts, noord-afrikaanse afkomst) via achterdeur in het salon stonden. Eigenaar kreeg pistool tegen het hoofd, de echtgenote werd bedreigd met grote schaar tegen keel. Eigenaar werd meegenomen naar garage en werd gedwongen om de sleutels af te geven van 2 Porsches. Eigenaar en zijn echtgenote werden opgesloten in slaapkamer. De 964 Cabrio werd de volgende dag teruggevonden, de blauwe 3.0 SC nog altijd spoorloos.
Even een woordje uitleg , ik ben aangesproken door de Poca-voorzitter om deze diefstal op het net te zetten .
Wat ik ook direct heb gedaan .
In deze vind ik het allerbelangrijkste om zo snel mogelijk de info te delen .
Staat dat stuur nu links of rechts of onder of boven ,so what ?Nog niet elke Porsche-rijder of liefhebber zit op dit forum .Inderdaad er ontbreekt info maar hoe sneller iets gedeeld wordt hoe sneller iets kan terug gevonden worden .
@Wes als het verhaal niet Ok was had ik het zeker niet gepost ! 😉
Het is natuurlijk verschrikkelijk als je bolide verdwijnt. Ik begrijp ook dat vervolgens het zoekertje snel wordt gedeeld onder P. liefhebbers om hem nog terug te kunnen vinden.
Het stelen van de P’s is business voor de criminelen, ze hanteren werkwijzen die met de tijd mee veranderen (neem ik aan). Het zou dan goed zijn dat degene wiens auto verdwenen is niet alleen het zoekertje uitzet, maar ook de collega P. bezitters informeert over hoe de crime heeft plaatsgevonden. Dat we dus allen van de jongste ontwikkelingen op de hoogte blijven en ons daartegen net wat beter kunnen wapenen.
Nu wordt er gesproken over homejacking. Ik zou graag meer weten, was dat nadat er aangebeld werd en een gun op een hoofd is gezet. Werd er ingebroken en een gun op het hoofd terwijl je nog in je mandje ligt? Waren de mensen eigenlijk thuis toen het gebeurde? Zijn ook de sleutels verdwenen? Een beetje meer wisselwerking op dit gebied zou wat mij betreft wel worden gewaardeerd. Ik ben graag een beetje voorbereid op wat ons allen nog te wachten staat, want het wordt steeds gekker! 😯
das pech hopelijk is de *porsche rap terug. :what: :what:
[quote=”cabrio wim” post=155051][quote=”Roadie” post=155048]Foto’s zijn van andere auto, diende snel te gaan!
Wagen gestolen tijdens home-jacking
Kleur, velgen, spoiler zijn dezelfde als op foto’s.
KM-teller werd midden vorig jaar veranderd.Men zegge het voort![/quote]
En wie is Roadie die hier zo maar in huis komt vallen zonder zich eens voor te stellen. :roll:[/quote]
Het gaat hier over een diefstal van een porsche en dan is het belangrijk dat dit asap gemeld wordt aan de hele P-community !!
Ik denk dat de boodschap hier toch net iets belangrijker is dan de boodschapper …
My 2 cents ….Inderdaad, wordt een heel moeilijke zoektocht zo.
Foto’s van een andere wagen en heel oppervlakkige info. (De km-teller is een detail maar niet het makkelijkste om te spotten).
Wat kan je wel “makkelijk” zien.
Bvb. een blutsje of kras op een bepaalde plaats, of een sticker op de achterruit, of iets speciaals waaraan je deze auto kan onderscheiden van zijn broertje op de productielijn.
Chassisnummer (staat dit in de voorruit bij dit type wagens?), of gegraveerde ruiten rondom, …
Een aftermarkter radio, …Hoe meer info, hoe makkelijker het wordt om de wagen (of helaas onderdelen ervan) terug te vinden.
Sorry heren, ik ben het POCA-lid dat Funny gevraagd had de tekst te posten!
De 3.0 SC was echter van een ander lid.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.