Porsche 3.0 sc gestolen in Kontich

Home Forum Gestolen Porsches Porsche 3.0 sc gestolen in Kontich

• Maker
    Discussie
  • Een lid van de Poca-club vroeg me om jullie op de hoogte te brengen en mee uit te kijken naar een Porsche 3.0 sc die woensdag werd gestolen in Kontich .

Indien info kan je de eigenaar Jan Van Hoof contacteren op nr

image_2014-01-10-2.jpg

image_2014-01-10.jpg

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
    • Ik heb zo’n vaag vermoeden dat Roadie degene is die nu helaas zonder linksgestuurde 2.0 SC met maar 5000km zit… 🙄

Nu serieus; ik hoop dat de wagen snel terug gevonden word. En hopelijk ook in 1 stuk. 🙁

[quote=”cabrio wim” post=155051][quote=”Roadie” post=155048]Foto’s zijn van andere auto, diende snel te gaan!
        Wagen gestolen tijdens home-jacking
        Kleur, velgen, spoiler zijn dezelfde als op foto’s.
        KM-teller werd midden vorig jaar veranderd.

Men zegge het voort![/quote]

En wie is Roadie die hier zo maar in huis komt vallen zonder zich eens voor te stellen. :roll:[/quote]

Sorry heren, het POCA-lid dat aan FUNNY gevraagd had deze tekst te posten!

Sorry heren, ik ben het POCA-lid dat Funny gevraagd heeft het bericht te posten!

Wim

[quote=”Roadie” post=155048]Foto’s zijn van andere auto, diende snel te gaan!

Men zegge het voort![/quote]

En wie is Roadie die hier zo maar in huis komt vallen zonder zich eens voor te stellen. 🙄

Oeps Cedric , is wel degelijk een 3.0 .

Foto’s zijn van andere auto, diende snel te gaan!

Men zegge het voort!

.

Een 2.0 SC, nieuw model Bart ? 😀 😉

Zijn de foto’s wel van de betreffende wagen? Lijken wel en één of ander zuiders land genomen te zijn. Zie nummerplaat andere wagen… :sarcastisch

Een SC met 5000 km… ? :coolness:

Foto is van een andere wagen, zelfde kleur, zelfde velgen – stuur op foto verkeerd
                        Stuur staat wel degelijk links!

Een sc met 5000 km… :coolness:

Wim

Misschien wel Eddy, want er staat duidelijk links gestuurd :mrgreen:

Maar kan door het kopiëren komen dat foto nu verkeerd staat. 😉

Ofwel te veel gedronken of …dat stuur zit toch rechts ?

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.