- Dit onderwerp bevat 8 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 5 maanden geleden door .
-
Discussie
-
3 december 2014 om 19:49
Beste forummers, ik wil iets met jullie delen. Ik weet een porsche cabrio van 1989, 3.2 met G50 bak te koop staan. Hij staat nog op geen enkele website. Ik ken de auto al van begin 2000. Er is geen onderhoudsboekje, maar ik weet dat de wagen steeds goed onderhouden geweest is. Ik ben hier niet aan het bewijwateren omdat ik er iets aan heb als ik hem help verkopen, ik uit hier gewoon wat ik weet. Integendeel, was het een coupé geweest of een targa had ik hem zeker zelf gekocht. De auto heeft rond de 210000 a 220000 km. Hij heeft electrische zetels, afstandsbediening, winddeflector ea opties. De reden van verkoop is een echtscheiding. De verkoper is derde eigenaar, en de persoon bij wie hij staat is de tweede eigenaar. De tweede eigenaar is garagist en heeft de wagen altijd zelf onderhouden. Hij heeft ook veel Porsche-ervaring. Hij heeft oa mijn vorige 964 steeds onderhouden, en de kanarie staat er nu ook om werken aan uit te voeren. Ik ken trouwens verschillende porschisten die er met hun porsche gaan. De porsche is wel voorzien van 964 bumpers, uitschuifbare spoiler en zijschorten. De vraagprijs is 30000 Euro. Ik zet in bijlage ook een paar foto’s die ik daarnet genomen heb. Bij interesse hoor ik het wel van jullie.
P.s. Oorspronkelijk in Belgie geleverd, dus geen USA of Japan invoer!!
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.