Porsche 3.2 repareren in Limburg ?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Porsche 3.2 repareren in Limburg ?

• Maker
    Discussie

• 911

Iemand die iemand kan aanbevelen ? 🙄

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
      • Inderdaad zelfs in het “verre” West-Vlaanderen weet men, lees ik, Johan Dekens te waarderen. Heb mijn stuur opnieuw laten bekleden en Johan heeft mij dit persoonlijk bezorgd in het “passeren” richting kust. Mooi werk voor een betaalbare prijs en “franco” aan huis terugbezord! Nogmaals bedankt !
        Mvg Philip911 🙂 ) )

Vanavond was de Cs klaar .
          Kort samengevat super service en super werk .
          Waarom ben ik vroeger zo ver gereden als dichter bij huis zo’n correcte man zit .
          Johan , hartelijk dank (vooral ook voor de service) en zet me maar in je klantenbestand . 😉

Woensdag nog Johan hier op bezoek gehad .
            Mijn 968CS gaat vanaf nu ook bij hem op onderhoud gaan .
            Zelf ken ik Johan al jaren en samen met de (enkel) positieve reacties die ik gehoord heb is de keuze snel gemaakt .
            Woensdag 24 juni gaat ze binnen .

Ik sluit mij aan bij de rest van de positieve reacties over Johan.

Ik heb een tijdje geleden problemen gehad met mijn benzinepomp , natuurlijk op een regenachtige avond zoals het typische weer hier in Belgie is , en ik moet zeggen één telefoontje naar Johan en…. na 20min stond hij thuis op de inrit. 😆 😆
              Even onder de auto gaan liggen , volt metertje erbij , wat stekkertjes en voila hij deed het weer 😀

Je kunt er echt op rekenen !!!!!

Url

Over Johan Dekens ook alleen maar goede verhalen gehoord, andere optie kan zijn (indien je aan de Maaskant woont) Speedservice in Born. ( http://www.speedservice.nl ) Ook een zéér goede reputatie!

ik sluit me volledig aan bij de rest: Johan Dekens heb ik altijd al goede ervaringen mee gehad.

M’n wagen komt van bij hem, en doe hem er ook altijd op onderhoud zonder enige verdere problemen.

Hij heeft mij zelfs geholpen als hij bij een andere garage, dichter in de buurt (welke z’n naam ik niet ga vermelden), om zeep was geholpen. Zeer behulpzame man!

groetjes

Ik ga met mijn cabrio ook naar Johan Dekens (wagen komt ook van hem) en altijd alles perfect, voor speciale dingen neemt hij de stukken mee naar anderen (zoals bv. uitlezen, controleren boordcomputer, bekleding zetels, herlakken). De andere dingen (en het demonteren) doet hij in zijn eigen garage. 🙂

Ik moet de mijne trouwens deze avond nog bij hem binnenbrengen om klep voor airco in dashboard te laten vervangen en boordcomputer te laten uitlezen en nog een paar prullen, moet klaar zijn voor weekendje Stuttgart 😉

Ha, wist ik zelfs niet 🙂

Voila, kunt niet missen dan!

[quote=”tvanbroekhoven”:3iqkiz0o]Johan Dekens heeft ook een goeie reputatie.

Hij is trouwens erg behulpzaam, zelfs aan de telefoon wanneer er niets te verdienen valt 🙂 [/quote]

Da’s gek, en laat deze 2 mensen nu toevallig samen op 1 website terugvinden…

op deze site te lezen…www.autosdekens.be “Voor alle onderhoud en herstelling van uw Porsche werken wij samen met Bulen Porsche,

u kan bij Bulen Porsche ook terecht voor:

* Revisie van Porsche motoren en versnellingsbakken

* Tuning van motoren

* Preparatie van racemotoren en volledige race- en rallywagens

GSM: 0478/266473

http://www.porschebulen.be

E-mail: info@porschebulen.be

Johan Dekens heeft ook een goeie reputatie.

Hij is trouwens erg behulpzaam, zelfs aan de telefoon wanneer er niets te verdienen valt 🙂

Absoluut, ik sluit me aan bij deze mening.

Beste

Bel Jurgen Bulen in Diepenbeek!
                              Top mekanieker en betaalbaar!

0478266473

Mvg
                              Ron Vos

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.