Porsche 356 gestolen in Knokke

Home Forum Gestolen Porsches Porsche 356 gestolen in Knokke

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Zag deze passeren op FB…

Deze auto werd gestolen in Knokke dit weekend. Mensen die deze auto hebben gezien of weten staan gelieve te contacteren!!!5000€ voor degene die de auto kan terug vinden! Gelieve zo veel mogelijk te delen aub!!! Dank bij voorbaat!!

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
      • Vandaag 18 oktober staat er in HLN blz 19 (nationale editie regio) dat de Nederlandse politie de wagen woensdag (dus 12 oktober) onderschepte vlakbij de Duitse grens.
        Als zulke diefstallen idd op bestelling gebeuren, is te hopen dat de dieven de opdrachtgevers verklikken.

Mag ik alstublieft die trekker overhalen? De kogels wil ik ook wel meebrengen en er zal Sensa911 ingegraveerd staan en neen ik moet de lege hulsen niet als aandenken mee naar huis hebben…

clinteastwood.png

en dit bericht geef ik graag mee aan diegene die de 356 ongevraagd geleend heeft.

clinteastwood.png

en dit bericht geef ik graag mee aan diegene die de 356 ongevraagd geleend heeft.

GEWELDIG!!!!!!

dat is super nieuws :up:

Blijkbaar gisteren terug gevonden …

ScreenShot2016-10-14at08.36.46.png

:wtf:

Kleine Update …helaas nog bijster weinig info:

Good afternoon everybody,

Unfortunately this Porsche 356 has been stolen in Knokke (Belgium) last weekend 8-9 October 2016 (Zoute GP Belgium). I would like to ask you if you can share these pictures as much as possible. There are some rumours that Porsche went to the south (France/Spain/Portugal). The finder will receive € 5000.
                      Thanks in advance,
                      Pascal Pauwels
                      President – Porsche classic club Belgium

Bonne après-midi tout le monde,

Malheureusement, cette Porsche 356 a été volée à Knokke ce week-end passé le 8-9 octobre (Zoute GP Belgique). Je voudrais vous demander si vous pouvez partager ces photos autant que possible. Il y a des rumeurs que cette Porsche est allée au sud (France / Espagne / Portugal). Le finder recevra € 5000.
                      Merci d’avance,

Pascal Pauwels

President – Porsche classic club Belgium

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

info @ porsche-classic-club . be

Jammer van de summiere info m.b.t de wagen en de rechtmatige eigenaar.

… deze info is overigens bij geen enkele melding op het I-net de vinden 😐

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.