porsche 356 in 911 turbo look, echt waar!!

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Conversion Foto’s porsche 356 in 911 turbo look, echt waar!!

• Maker
    Discussie
  • kwam dit tegen tijdens het surfen, een staaltje van wansmaak! maar toch leuk geprobeerd, een 356 in 911 turbo look:

👿 👿 👿 janneman

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
  • Anoniem

= boxermotors in Hulste. 😉

helaas niks meer van vernomen, ik was thans razend benieuwd…

idem dito

laat het maar weten dave dan kunne we mischien samen gaan kijken

ik wacht ook nog steeds, waar is deze wagen te bezichtigen ? ik zou da namelijk graag eens in het echt zien…

Start maar een appart rubriekje met heel veel info en fotootjes.
              Dat is hier steeds welkom 😉

Succes met de werken

Wordt aan gewerkt, auto staat momenteel bij mij in werkplaats.
                Natuurlijk is een 356 in originele staat veel mooier en waardevoller, maar om in het oog te springen en reclame te maken kan dit wel tellen, dacht ik zo. Khou ulle wel ip dhoogte van de ljigtes. ❓ 😆

Ik denk dat wanneer hij helemaal in mooie staat zou zijn, de 356 met turbo-look er best wel aardig uit kan zien. (buiten beschouwing gelaten hoe een originele 356 eruit ziet)

wel mens ik vindt dit fantastiche moest die nog eens perfect in orde staan zou ik hem kopen kwestie van eens iets origineels in de garage te hebben

ik denk mocht je de bumper vooraan en de lichten achteraan terug 356 look geven dat het wel iets speciaals en moois kan worden

maar ik heb ze liever in originele staat 👿

nie mijn ding amai! 😯

De Stef slaapt misschien wat weinig hè de laatsten tijd? 😉
                          (Of valt het goed mee??)

Groetjes,

SidewindR.

[quote=”mcklusky”:20qc6lvt][quote=”stefx911″:20qc6lvt]HELP !!! 😯 😯 😯

Zonde van de 365.
                            Een 365 is veel geld waard maar zo dus helemaal niks meer!

Goed voor een nachtmerrie![/quote]

euhm stef is wa rap denk ik…. 😕 365 ?? stef ???

356 zeker ?

last van discalculy ?[/quote]

MEA CULPA 😳 😳 😳

[quote=”stefx911″:13j4b2vt]HELP !!! 😯 😯 😯

Zonde van de 365.

Goed voor een nachtmerrie![/quote]

euhm stef is wa rap denk ik…. 😕 365 ?? stef ???

356 zeker ?

last van discalculy ?

HELP !!! 😯 😯 😯

Zonde van de 365.

Goed voor een nachtmerrie!

eikes, dan toch liever een 911 met 356 looks (maar dan wel mooi)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.