Porsche 356 met Alfa motor

Home Forum Zeverhoekje Porsche 356 met Alfa motor

• Maker
    Discussie

• porsche
    Deelnemer

Porsche 356 met Alfa 33-techniek ?

Klik hier

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
      • Zou een mooie Porsche zijn voor Alpo in Haarlem ❗
        Zo is hij begonnen met Alfa en Porsche, maar Alfa liet hij snel vallen 😳
        Mooi zo’n man die zo handig is en zijn eigen plan trekt, heb daar wel waardering voor :salut:
        Wij worden altijd maar gewezen op origineel houden, blijft hij meer waard :bounce:
        Zo las ik een artikel van een Duitser die een brede jubileum 911 kocht en hem helemaal naar zijn zin maakte, de juiste kleur en interieur naar “zijn” idee 💡
        Het was werkelijk een schitterende auto geworden en zo’n man heeft daar jaaaaren plezier van :respekt:

Heb het daar niet zo voor. Het web staat vol met Amerikanen die een V8 of Sub. motor in hun oude 911 proppen. Wel respect voor het werk, maar daar blijft het bij….

Laatst nog een fiere mede Belg gezien op TV die zijn oude 912 voorzien had van een electromotor….. :wtf:

filmpje is hier idd al eens gepasseerd.
            Een 356 zou ik wel origineel houden, al is het maar om de idiote bedragen die voor een goeie gegeven worden, maar het idee van een leuk blok in een trage carrosserie te leggen spreekt mij wel aan.
            In een Karmann Ghia zou ik dat al meer zien zitten :mrgreen:

PB

Te Laat Wim, die “Aap” staat op mijn netvlies gebrand. :happy:

Wim

En dat dus dit mag in Nederland hè, dat moet voor jullie toch gewoon frustrerend zijn. :think:

Nu begrijp ik jullie uitdrukking apenland. :engeltje:

Grapje, jullie zijn toffe peren van mensen. :respect2:

Die zal een goede wegligging hebben zo met centrale motor :applaus: :first:
                  Ik was direct benieuwd hoe die motor gemonteerd was.
                  Bij de Alfa zit de motor immers vooraan voor de versnellingsbak.
                  Als je die de achterin inbouwt zoals Porsche zou die ineens wel zeer snel achteruit kunnen rijden :happy:

Wim

Dit is er eentje uit de Alfa Sud

[quote=”cabrio wim” post=124703]Kende het filmpje al, en eigenlijk mooi gedaan en goed rijdend.

Blijft toch een beetje in de familie, was Alfa heeft ook Boxer motoren gebouwd. ;)[/quote]
                      Weeral wat bijgeleerd, ik wist niet dat Alpha ook Boxter motoren heeft gehad.

Bedankt Porsche , ik meende het filmpje ook al eens gezien te hebben . 😉

Wim

Kende het filmpje al, en eigenlijk mooi gedaan en goed rijdend.

Blijft toch een beetje in de familie, was Alfa heeft ook Boxer motoren gebouwd. 😉

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.