porsche 911

• Maker
    Discussie
  • ik zoek een handleiding voor mijn 911 motor uit 1985… heeft iemand die toevallig nog liggen? orgineel of Ebook of … maakt al niet uit
    dank bij voorbaat.
    gert

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • [quote=”gert_vs”:2mtmy650]momenteel is hij binnen voor afstelling en nieuwe banden en om hem te gaan laten keuren want gewoon krijgen we hem nie gekeurd omdat er dus die3.2liter insteekt en nie de originele 2.0liter…
      afkeuren doen ze in belgenland 🙁 [/quote]

Mmm.. ik heb voor ik de mijne heb gekocht véééél 911’s gezien, en ook redelijk wat met een zwaardere motor er in.

Op het laatste stond ik voor de keuze van een 911 targa met papieren van een 2.7 van 1974 met een 3.2 van 1984 in, en deze was wel goedgekeurd, en een 911 targa van 1979 met 250.000 km op de teller, die nog soepel draait en niet blauw rookt ofzo..
      En ik heb uiteindelijk gekozen voor de originele met matching numbers, ik vond dit veiliger..

Dus je hebt waarschijnlijk pech gehad met het keuringstation..

Als hij van ’64 is kunnen ze hem niet afkeuren voor die motor aangezien er geen gelijkvormigheidsattest van bestaat ! Die zijn pas in 68 ingevoerd.
        Das juist het leuke van een wagen van voor 1968 😉

Een O-plaat is ook een alternatief maar heeft heel veel beperkingen.

De mijne wordt ook elk jaar gewoon gekeurd.

momenteel is hij binnen voor afstelling en nieuwe banden en om hem te gaan laten keuren want gewoon krijgen we hem nie gekeurd omdat er dus die3.2liter insteekt en nie de originele 2.0liter…
          afkeuren doen ze in belgenland 🙁

zal ze even doormailen

Krijg niets te zien 😥

je kan ze ook linken naar hier:

Bij pelican parts kan je ook veel boeken vinden en met de lage dollar niet duur: KijkHIER maar eens

“101 projects for your 911” vind ik persoonlijk wel een aanrader

Die moet je eerst ergens op internet zetten en dan kan je ze via een link hier op het forum krijgen.

hoe kan ik foto’s toevoegen?
                      ik ben nog maar een beginnerke 😳 😆

Ja, dat gaat in de handleiding van ’64 niet instaan 😉

Zoek je een handleiding om zelf je onderhoud te doen en zo ?

Serieuze aanpassingen moeten doen ?
                        Gewicht van een 3.2 is toch aanzienlijk hoger om nog maar te zwijgen van het vermogen.

Een fotootje mag altijd hé

oke. ik zal eens kijken. de carosserie is wel van 1964 en de motor is een 3.2liter van 1985. dus wss heb ik dan een apparte handleiding nodig voor de motor…
                          merci, gert

De originele handleiding van je 911 kan je gewoon bij Porsche zelf bestellen.
                            Of zoek je iets anders ?

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.