- Dit onderwerp bevat 16 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 8 maanden geleden door .
-
Discussie
-
9 mei 2012 om 15:48
De Porsche 911 2.4T Targa met olieklepje uit ’72
Graag had ik eens geweten van iemand met kennis van zaken wat een realistische prijs is voor een dergelijke gerestaureerde wagen. Er staan er namelijk verschillende te koop maar de prijzen zijn dan ook uiteenlopend.
Ik zag toevallig in St-Martens-Latem eentje te koop staan en ben die eens gaan bekijken.
Mooi gerestaureerd met historiek voor een prijs van 74.900 euro.Vorig week-end tijdens de Tour Amicale te Brasschaat stond er ook eentje te koop, volledig gerestaureerd met historiek voor 47.911 euro.
Beide wagens waren vergelijkbaar, zelfde restauratie jaar, gelijklopende km enz. Dat zijn op zijn minst gezegd serieuze prijs verschillen. Volgens mij is er maar 1 dergelijk model gemaakt in 1972 en daarom stel ik mij toch de vraag waar het verschil in prijs mag zitten of is het natte vinger werk in de hoop vlug winst te pakken.
Het grappige is dat de persoon in St-Martens-Latem garantie geeft op de meerwaarde 🙂 (staat ook vermeld op zijn website)
Hoe hij dat gaat doen is wel een nadenkertje, misschien terugnemen als hij hij niet stijgt in waarde.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.