Porsche 911 2.7 1976

Home Forum Stel jezelf even voor ! Porsche 911 2.7 1976

• Maker
    Discussie
  • Beste,

Ik zal mezelf eerst voorstellen. 11 jaar geleden heb ik mij een Porsche 911 gekocht.
    Ik ben altijd al redelijk veel bezig geweest met oldtimer… Vooral Amerikaanse…. Maar uiteindelijk dacht ik, wel een Porsche
    Zie ik wel zitten 🙂
    Na er een jaartje mee te rijden heb ik beslist om hem helemaal te restaureren…….
    Ik heb hem helemaal uit elkaar gehaald en de carrosserie onder handen genomen…..
    Ik heb hem helemaal binnen en buiten laten herspuiten…..
    Ik heb alles voorzien om hem om te bouwen naar een 964…..

De motor heb ik uit gehaald om te reviseren…. Cilinderkoppen zijn voorzien van nieuwe geleiders en ze zijn gevlakt…

Nu staat de wagen er met de motor uiteen….. Maar heb de beslissing genomen om hem maar te verkopen, want ik heb spijtig genoeg geen tijd meer….

Jimmy

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Dag en Da-aag 😕

Welkom Jimmy en tevens zal het een afscheid worden .

Ben je van plan om een andere Porsche aan te schaffen ?

XXX

Hey Jimmy, welkom maar dan ineens met slecht nieuws binnenvallen…
          Mijn motor en boitte liggen er ook uit maar ‘t is een echte belevenis om alles op te kuisen, na te zien, stukken te bestellen, euro’s uit te geven…
          :engeltje: :engeltje: :engeltje:

Jimmy zit al langer op het forum, maar steeds als ‘gast’, nu hij zijn porsche wil verkopen is hij echter verplicht om zich aan te melden. Wat zijn ombouw betreft, dat is ieder zijn smaak hé, maar de originele delen zijn erbij Jefferson, dus als je interesse hebt 😉

Welkom Jimmy.
              Waarom ombouwen naar 964.
              Er gaat niets boven een originele wagen.

Wim

Welkom Jimmy, en bedankt voor de voorstelling, maar waarom verkopen als je al zover bent, opbouwen is toch het leukste. 💡

Eum… Welkom? 😐

Je meld je aan op een Porscheforum om in je eerste bericht al aan te kondigen dat je je wagen gaat verkopen. Vreemd. 🙄

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.