Porsche 911 2.7

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Porsche 911 2.7

• Maker
    Discussie
  • Iemand al eens gaan kijken naar deze wagen?

Ziet er degelijk uit, zou de laatste 5jaar in handen zijn geweest van
    dezelfde eigenaar met maar 3.000 gedane km.

http://nl.kapaza.be/vi/73038903.htm

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
    • Bedoel je dat deze 911 uit 1974 van een NL Pforummer zeer goed nabehandeld is? Toch niet dat de onverzinkte koetswerken beter bewaren dan de later verzinkte (1976)?

Wim

komen er meestal beter uit als de verzinkte carrosserieën van Porsche. 💡

zeer mooi
          1974 waren ze wel nog niet verzinkt?

Zo moet’em zijn Bully ! Correcte prijs ook.

Als het een Targa mag zijn klikhierop

Deze lijkt me dan de betere koop?
                Weet je uiteraard pas al je gaan kijken bent…

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?smid=SJ-SM-DP-S&id=231211381

Dan weet je ook voldoende over de verkoper hé, gelukkig zijn er ook andere!

grtz,

Meestal worden Elfjes in deze prijscategorie zonder garantie verkocht, ook al staan ze bij een handelaar.
                    In principe mag het niet en moet een handelaar verplicht 1 jaar garantie geven, maar dit wordt meestal omzeild
                    door te zeggen dat de wagen van zichzelf is geweest (particuliere verkoop) of dat ze in opdracht van een klant verkopen (consignatie)

Lees op de advertentie “Inruil klassieker , oldtimer of sportwagen mogelijk.” Dit is toch geen particulier?
                      Ofwel een heel kapitaal krachtige dan 😉
                      Mvg,Mario

Ziet er mij op de stoelen en velgen na toch een vrij standaard US 2.7 uit.
                        Als het blok niet lekt (tapeinden) op zich niet zo’n verkeerde prijs.

[quote=”Cdnmario” post=128846]Dit ziet et toch op het éérste gezicht een prachtige P uit!
                          bj 1977 is het wel ergens normaal denk ik, dat er hier of daar iets niet origineel is gemonteerd.
                          om zeker te zijn van de aankoop moet je gewoon een jaar garantie vragen en er eventueel iets voor bijbetalen. de prijs lijkt mij ook wel hééél goedkoop , dus ietsje bij voor garantie moet kunnen.
                          Je kan hem ook door Porsche laten doorlichten ,en de prijs valt heuse mee.
                          indien de verkoper zeker is van zijn stuk zal hij die geven! :driver:

Mvg Mario :driver:[/quote]

Die wordt particulier verkocht, en daar krijg je mi nooit garantie. Afblijven is de boodschap, tenzij je geld schijt en er niet naar om moet kijken wanneer je in massa’s kosten komt te vallen omdat je een Kelly hebt gekocht waar een donkerbruin geurtje aan hangt

Dit ziet et toch op het éérste gezicht een prachtige P uit!
                            bj 1977 is het wel ergens normaal denk ik, dat er hier of daar iets niet origineel is gemonteerd.
                            om zeker te zijn van de aankoop moet je gewoon een jaar garantie vragen en er eventueel iets voor bijbetalen. de prijs lijkt mij ook wel hééél goedkoop , dus ietsje bij voor garantie moet kunnen.
                            Je kan hem ook door Porsche laten doorlichten ,en de prijs valt heuse mee.
                            indien de verkoper zeker is van zijn stuk zal hij die geven! :driver:

Mvg Mario :driver:

Staan verkeerde velgen onder, bredere achteraan terwijl deze dezelfde maat als vooraan moeten hebben.
                              Raken de kas volgens mij
                              Elektrisch verstelbare zetels in een 2.7? nog niet gezien

Originele kleur rood/bordaux?

[quote=”cabrio wim” post=128829]Ik heb geen goed gevoel bij die auto. :|[/quote]

Vooral dit doet me wat huiveren:

Geen kosten te voorzien.

Wim

Ik heb geen goed gevoel bij die auto. 😐

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.