Porsche 911 2700cc 1976

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 911 2700cc 1976

• Maker
    Discussie
  • Te koop
    Porsche 911 2700cc 1976
    Carrosserie volledig gerestaureerd, binnen en buiten herspoten in antraciet grijs.
    Ombouw naar 964. Alle originele 911 onderdelen zijn erbij om hem terug origineel te zetten.
    Elektrische spoiler, ook nog grote originele spoiler
    Nieuwe verlichting.
    Fuch velgen in zeer goede staat.
    Zetels opnieuw overtrokken.
    Motor ligt uit elkaar.
    Nieuwe klepgeleiders geïnstalleerd en koppen gevlakt.

Prijs 13 000 euro

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
    • Proficiat met de verkoop . :applaus:

We gooien het op slot .

Wim

gefeliciteerd met de verkoop.

Hij is verkocht.

Sorry

Een vriend van mij volgt reeds 5 jaar les, begonnen met mekaniek, ik weet niet juist wat het curriculum is. Heb ook niet gezegd dat het eventjes leren is hé rodondo… ik geloof zelfs dat ik ergens sprak over 10j… al kan dat voor jou als eventjes gelden natuurlijk 😉

Voor de carrosserie hoef je geen cursus meer te volgen want die is gereed 🙂

Mekaniek voor kleinigheden ok, maar carrosseriewerk leer je niet zomaar eventjes om dan thuis je oldtimer P te restaureren hoor !

Sl33 ,bedankt .
                  Ik denk dat er wel vraag naar is .Niet in een snelcursus van 4 avonden maar wel een cursus van 1 of 2 jaar . 😉

[quote=”Funny” post=122033]Waren er hier geen leden op zoek naar een project-wagen ![/quote]

Volwassenenonderwijs, meestal in technische middelbare scholen waar ze een afdeling mechaniek hebben.

Zo weet ik dat ik bij mij in de buurt al zeker terecht kan. Ik zal nog eens rondhoren voor wat meer info

[quote=”Gertie” post=122128][quote=”Funny” post=122120]
                      Ik ben in elk geval kandidaat indien een cursus zou starten.[/quote]

+1, ook al rond gezocht waar je dit kan volgen in W-Vl. :coolness: :coolness: :coolness:

[quote=”Funny” post=122120]Al gezocht bij Syntra maar in W-Vl vind ik niet direct iets ! 😳 :cry:[/quote]

Ik ben al een tijdje op zoek, doch bij ons in de streek (W-VL) helaas de laatste tijd niets aangeboden.
                        Misschien dat er aanbod komt als er ook vraag komt?
                        Ik ben in elk geval kandidaat indien een cursus zou starten.

[quote=”Mushroom” post=122040]Moest ik er meer verstand van hebben er stond al lang eentje in mijn garage :coolness:[/quote]

Al doende leert men. 😉 Ik wil ook ooit een resto projectje in de garage hebben staan waar ik dan jaren aan werk en stilaan terug perfect zet. Ik ken ook niks van mechaniek en met carosserie heb ik ook nog niet heel veel ervaring. Maar lijkt me wel leuk om eerst iets te leren en het dan onmiddelijk in de praktijk uit te voeren op je eigen wagen. 🙂

Al gezocht bij Syntra maar in W-Vl vind ik niet direct iets ! 😳 😥

Syntra

Dit zou me ook wel van pas komen een cursus mechaniek ,maar waar kan je een degelijke cursus volgen ?

Ik wil ooit nog een restauratie project doen. Maar eerst op avondschool leren mechanieken en dan leren carroserie fixen… dus mij kennende zal het nog wel een jaar of 10 duren vooraleer ik er mee begin… tenzij ik wat meer vertrouwen in mezelf krijg 🙂

Mijn wagen was in december op onderhoud bij Wim en Timo en ik heb toen zelf het interieur beter in elkaar gezet, blijkbaar kwam ik op de achterbank alleen al 10 vijzen te kort :p

Daar blijft het voorlopig bij 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.