Porsche 911 2700cc 1976

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 911 2700cc 1976

• Maker
    Discussie
  • Te koop
    Porsche 911 2700cc 1976
    Carrosserie volledig gerestaureerd, binnen en buiten herspoten in antraciet grijs.
    Ombouw naar 964. Alle originele 911 onderdelen zijn erbij om hem terug origineel te zetten.
    Elektrische spoiler, ook nog grote originele spoiler
    Nieuwe verlichting.
    Fuch velgen in zeer goede staat.
    Zetels opnieuw overtrokken.
    Motor ligt uit elkaar.
    Nieuwe klepgeleiders geïnstalleerd en koppen gevlakt.

Prijs 13 000 euro

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
    • Sorry , maar toch even een opmerking naar deze rare gang van zaken .

Eerste post van Jimmy : Jimmy zet zijn wagen te koop , gevolg Jimmy zijn draadje wordt gesloten met de vermelding waarom.

Tweede post van Jimmy : Jimmy stelt zich voor . Ik zeg daar alleen maar bravo voor :applaus:

Maar dan …..

Derde post van Jimmy : Jimmy zet zijn wagen dus opnieuw te koop . De voorstelling is dus alleen geweest om de wagen opnieuw te verkopen nadat het de eerste keer gesloten was ???

Je kan me een PB sturen met om me te overtuigen dat ik verkeerd ben Jimmy . zolang sluit ik het draadje .
      Ik ben momenteel van mening dat iemand slimmer dan ons probeert te zijn en een gaatje heeft gevonden om zijn wagen toch hier te koop te kunnen aanbieden .

Edit : Net een berichtje van een medemod gekregen . Blijkbaar was iedereen behalve ik hierover ingelicht dat er hier privileges zijn . Draadje is terug open .

Moest ik er meer verstand van hebben er stond al lang eentje in mijn garage :coolness:

Lap de mush bergt zijn plannen op voor een 964 ,hij gaat nu niet meer “daten” maar back-daten . 😉

Ziet er me ideaal uit om te back-daten…

Waren er hier geen leden op zoek naar een project-wagen !

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.