Porsche 911 3.0 martini turbo look

Home Forum Porsche Talk Porsche 911 3.0 martini turbo look

• Maker
    Discussie
  • Geachte leden,
    Ik weet nu niet dat deze vraag juist staat hier zo niet sorry hiervoor.
    Ik heb een vraagje in verband de Porsche 911 martini turbo look die te koop staat op kapaza.
    http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-911-3-0-martini-turbo-look-114300504.htm
    Is dat een Porsche die jullie misschien kennen, misschien van forum hier.
    Ik ga er morgen naar kijken, volgens verkoper in heel mooie staat, zeggen ze natuurlijk allemaal.
    Moest er iemand iets van weten hoor ik het wel.
    Toch al bedankt.

277622109701760.jpg

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • Daar moet ik geen F1 voor starten mijn GT-R is al genoeg daarvoor.

Effe de motor starten op zondagmorgen en je hele dorp is wakker, zalig 🙂

Het helpt wel dat je een paar vrienden hebt die mee draaien in het F1 wereldje.
          Anders kon ik deze ook niet kopen, staat niet op elke hoek te koop zo iets he’.

Knap om zo een F1 in de garage te hebben.
            Dat rijdend houden is wel een andere zaak zeker ?

Is inderdaad super om een F1 in de garage te hebben staan, de zonen vinden het ook geweldig.
              Ik ben zeker fan van de Porsche maar ik kan mij niet tot 1 merk houden.
              Heb nog een paar mooie auto’s naar mijn mening maar zijn geen Porsche.

WaaaaW super :respect2:

14697045_10205985219904322_505948705_n.jpg

Ander is een F1, test car geweest van renault team.
                    Ben ik aan het klaarmaken om te spuiten.

15592004_10206418886865725_1844047544_n.jpg

Idd strakke mooie BM , en wat is da ander speelgoed ? :popcorn:

Zelf woon ik vlakbij die garage en ja tis ne garagist :coolness:

Indedaad smaken verschillen en al goed ook, bedoeling was om vandaag de Porsche te gaan bekijken maar heb gisteren avond bericht gekregen dat ik de auto niet kon zien want er was een probleem met de achterste remmen en hij stond in de garage daarvoor.
                        Kan natuurlijk altijd wel jammer.
                        Bedoeling is wel niet om hem te kopen, ik heb nog een heel mooie BMW ///M635csi van ’84 en hij had gevraagd om hem te ruilen voor de Porsche, maar dan moet hij wel in heel goede staat zijn de Porsche.
                        We zien wel hij heeft gevraagd om volgende week langs te komen.

15281148_10206276172537956_1683125182_n.jpg

Dat het nu een originele of fucked up” 911 is , de prijzen liggen nu eenmaal hoog voor een goede 911.
                          Ik ken de wagen niet maar indien het een metalen uitbouw set is en misschien nog andere zaken die aangepast zijn kan ik wel voor die prijs inkomen .
                          Maar zoals altijd je moet de wagen in het echt bekijken en iedereen heeft een verschillende smaak

Ken de wagen ook niet maar toch zeer stevig geprijsd voor een, mijn mening, “fucked up” 911. 😎

Ik ken hem niet
                              Maar als ie tegenvalt hebt ik nog een alternatief :happydance:

https://porscheforum.be/forum/10-968/126751-vraagske-de-968-martini-cs-verkopen-as-is-of-terug-meer-origineel-zetten

Rijdt beter, kost minder :drink:

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.