- Dit onderwerp bevat 9 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 7 maanden geleden door .
-
Discussie
-
9 juni 2012 om 12:50
Na enkele gedachtengangen in andere richtingen (993, 964 :lekker: ) gaat mijn zoektocht verder in de richting van de 911 3.2 😀
Mijn voorkeur gaat naar een coupé met open dak… Echter zou ik ook wel kunnen verleid worden door een cabrio.(zie ander topic)
Onderstaande coupé is er één die me kan bekoren. Wie weet heeft iemand deze reeds gaan bekijken?
http://auto.marktplaats.nl/porsche/542123131-porsche-911-3-2-carrera-coupe-1985-zwart.html
Wat ik niet goed begrijp is de linkerzijde van de motor. Ik heb nog niet voldoende technische kennis van Porsches maar zie wel dat er een verschil is met andere 911 3.2’s.
1. de smalste plastic ‘buis’ aan de linkerzijde lijkt me niet standaard.
2. de bredere plastic buis naast deze heeft aan de linkerzijde een inkeping (bocht) die ik op andere modellen niet zie.Kan iemand me laten weten of dit upgrades zijn of eerder slechte herstellingen of andere… Waarschijnlijk zal ik via dit forum ook wel te weten komen waarvoor deze kanalen dienen :respect2:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.