Porsche 911 3.2 1986 cabrio kat verwijderen ?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Porsche 911 3.2 1986 cabrio kat verwijderen ?

• Maker
    Discussie
  • Goedemiddag,

Ben sinds kort eigenaar van een 1986 3.2 cabrio. Wagen is volledig origineel en tiptop in orde. Ondertussen staat hij in euro look en is hij voor mij bijna af….

Graag zou ik wel die katalysator erafsmijten en een Steve wong chip steken. Ik twijfel nu tussen een cat bypass rechte pijp of een cat bypass “pot”. Ik zou de originele uitlaat laten zitten. Ik wel best wel een beetje een dieper geluid maar ik wil niet teveel lawaai (niet gezellig met de kap open me dunkt). Heeft iemand dit al gedaan of hebben jullie allemaal volledige uitlaatsystemen (headers, tussendemper, sporteinddemper etc).

Graag jullie ervaring

groeten
    Dax

pijp.jpg

pot.jpg

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • Zuid west vlaanderen.

Laat maar weten indien je wil langskomen.

0

ok bedankt voor de reacties.
        911_boldy vanwaar ben je ? Zou eventueel geluid wel eens willen horen

wagen is 100 % zeker geleverd met kat want is een California auto en ik heb de keuringsbewijzen van de laatste 18 jaar.

groeten
        Dax

0

Ik heb exact hetzelfde gedaan en ben gegaan voor de rechte pijp. Heeft helemaal geen overdadig geluid.

Heel eenvoudig (zowel cat bypass als chip plaatsen)

Succes!

0

Zou ik ook eerder doen ,al wordt de wagen niet nagekeken .
            De aanvraag via Porsche Stutgard en deze kijken of de wagen geleverd is met de kat.

0

Eerst misschien een Euro 2 attest proberen te bemachtigen

0
            5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.