Porsche 911 3.2 cabrio

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Porsche 911 3.2 cabrio

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
  • XXX

Dat wordt genieten, succes ermee :driver:

0

:driver: !!!!

0

Bedankt. Vanwege de vraag naar foto’s had ik het nog niet laten weten :P.

Van zodra ik de kans zie voor een aantal leuke foto’s zal ik deze posten!

Kleur = venetiaans blauw

0

Proficiat ,en welke is het nu geworden ? Kleur ? Hopelijk krijgen we snel foto’s te zien .

0

proficiat, goede keuze en veel :driver:

0

Beslist en gekocht 😉
                Het is een 911 3.2 van 1987 geworden met open dak… Geen targa of cabrio dus. Het open dak kan je goed gebruiken bij een coupé (vind ik).

Meeste recente daily drivers zijn niet meer voorzien van een open dak. Ik vind het dan ook een meerwaarde om het dak van de 3.2 te kunnen openen. Targa of cabrio moeten ook wel fun zijn!
                Voor mij was/is het de bedoeling dat de kids ook meekunnen. Hiervoor denk ik dat er op de achterste zitplaatsen echter te veel wind is…

But who am i, het is pas mijn eerste 911. Hier op het forum zit veeeel meer ervaring! :first:

0

Hey Ducuzzi,
                  heb je al beslist en/of gekocht ?
                  Ik zie trouwens dat die grijze cabrio nog steeds te koop staat…

0

[quote=”bully” post=99823]De prijzen voor goeie knappe luchtkoelers blijven stijgen zo te zien 😉 klikhierop[/quote]

Ouchhhh… ik heb vanmiddag eentje binnen gekregen die er zeker langs mag staan, een mooie blauwe in nieuwstaat, 163000km met volledige historiek… er is al een optie op genomen door een klant en ik ben dus blijkbaar veel te goedkoop met die wagen… ik vraag niet veel meer dan de helft van wat ze voor die witte vragen… dringend de prijzen beginnen te herzien geloof ik.

0

Zeg nooit nooit.
                      There’s a sucker born every minute! 8)

Lernaut & Hauspie anyone?? :applaus: :engeltje:

0

[quote=”bully” post=99823]De prijzen voor goeie knappe luchtkoelers blijven stijgen zo te zien 😉 klikhierop[/quote]
                        Vragen en krijgen zijn 2 verschillende zaken. Nederland is zowieso al duurder met hun wagens, maar dit is erover en gaan ze er nooit voor krijgen.

0

De prijzen voor goeie knappe luchtkoelers blijven stijgen zo te zien 😉 klikhierop

0

Bedankt voor de reacties.

Prijzen zijn bij allen bespreekbaar. Maar dan nog… Voor deze prijzen heb je een 996 cabrio + taksen voor enkele jaren. Kan beter niet meer meelezen in het topic omtrent water of lucht 😀

Ik ga voor een 3.2 luchtgekoeld! Maar dan voor een aanvaardbare prijs en ééntje die in orde staat… (logisch zeker) 😆

Voorkeur zal wel naar een coupé gaan denk ik 😈

0

Vooral de grijze is mooi, maar ook bij deze exemplaren weer allemaal overdreven prijzen vrees ik…

Ik heb nog nooit een 3.2 aan zo een prijs kunnen verkopen en ik heb al heel wat mooie exemplaren hier in de verkoop gehad…

0

vindt die grijze ook wel de beste denk ik, weinig op aan te merken
                                zou gaan voor de grijze 😆

0

Die blauwe, is een mooie maar niet goed genoeg voor die prijs.
                                  Zoals al werd aangehaald:
                                  – rand rond te tellers
                                  – instaplijsten
                                  – velgen niet origineel
                                  – die kap ziet er maar slapjes uit ivm die andere cabrio’s

Die witte, ziet er heel goed uit!
                                  – niet originele fuchsen
                                  – motor ziet er wat vuil uit voor +-90Dkm. Maar dan beter een goede vuile motor, dan eentje die er nieuw uit ziet en niet goed draait.

Die grijze heeft mijn voorkeur, schitterende kleurencombinatie! 8)
                                  Voor de rest niets op aan te merken op het eerste zicht.

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.