Porsche 911 3.2 cabrio

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Porsche 911 3.2 cabrio

3 reacties aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
    • De donkerblauwe heeft volgens mij geen originele Fuchs-velgen (denk dat ie hier al eens ter sprake kwam) en ik weet niet wat ie allemaal in de deur heeft gemonteerd, maar lijkt mij nogal….overdreven. Ook motorkap vooraan sluit niet netjes.

0
      XXX

Ja de Targa is een lawaaibeest mat het dak erop :engeltje:
        Open rijden is de boodschap en anders trager dan 70…
        Ik denk eraan om wat tape mee te nemen als ik ver wegga met het dak erop en dan vooraan de opening af te tapen.
        Sinds ik een RVS uitlaat heb Dansk sport einddemper/ISS verwarmers, hoor je binnenin wel meer een metaalklank, daar moet je rekening mee houden als je dat ooit wisselt of eentjee koopt met zulk een uitlaat. De cat ben ik wel kwijtgespeeld 😮
        Over de drie die je opgeeft volgende, maar dit is persoonlijk hé:
        De grijze van ’85 heeft nog zo’n lelijke mistlamp onderaan hangen (ik heb het bij de mijne weggewerkt en een ’87 reflector gemonteerd).
        De witte is netjes, heeft wel iets met die gepolierde Fuchjes. Ter contrast net voor de achterwielen zwarte steenslaagstickers kleven, dat gaat mooi staan. Vind dat de kabels over de ventilator niet netjes liggen dus effe inspecteren daarachter.
        De donkerblauwe, inox ringen rond de tellerpartij, daar moet je voor zijn. Voor de rest lijkt die mij zeer proper.

Succes met de zoektocht :relaxman:

0

Korte antwoord: een Cabrio of Targa gaan vroeg of laat altijd rammelen.
          Put up, or shut up! 🙂
          Is IMO ook verbeterd sinds de watergekoelden maar bij de 3.0 en 3.2 is dat part of the experience. Dat geeft niet als je hier een beetje rondknalt, dat begint wel op de zenuwen te werken moest je pakweg met je pride & joy eens naar ‘t Porsche museum bollen.
          Elk voordeel heb z’n nadeel en omgekeerd, dus buiten het omgevingsgeruis en motorlawaaimuziek kan je tegen elkaar niets meer zeggen eens op de autobahn, sommige vinden dat een voordeel, anderen niet 😉

0
        3 reacties aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.