porsche 911 3.2 turbolook 84 (model 85) te koop

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop porsche 911 3.2 turbolook 84 (model 85) te koop

• Maker
    Discussie
  • Ik verkoop mijn porsche turbolook(rijdt op spoorverbreders) die in 2005 grondig gerestaureerd werd en omgebouwd werd naar turbolook(volgens de regels van de kunst) fotoboek aanwezig, ook de motor heeft toen een revisie gehad op 159000 km, (cd rom hiervan aanwezig) de wagen heeft nu 168800 km, de wagen is in mijn bezit sedert 2006 en nooit problemen mee gehad. De kleur is polarzilver (993), de wagen werd in de loop der jaren verder op punt gezet, remmen gereviseerd, nieuwe blokken, remleidingen, M 241 short shift lever gemonteerd, schakelt zeer goed, spoorstangen vernieuwd, DME,oliedruksensor, pas onderhoud gehad, alle filters, nieuwe bougies, nieuwe set bougiekabels, staat op turbo velgen, nieuw overtrokken stuur, turbo zetels elektrisch verstelbaar en verwarmd,er is ook nog een reserve set zo goed als nieuw (85%) continental sportcontact2 17″ banden bij, alsook een set originele telefoonvelgen + banden 15″ voor de keuring, alsook een turbospoiler met achterklep(niet gespoten) inegrepen in de prijs, lak is nog als nieuw, maar er komen enkele kleine roestplekjes door op een paar plaatsen, de wagen is reeds blanco gekeurd voor verkoop en er is een carpass met 20j juiste kilometerstand. Ik doe de wagen weg omdat ik een nieuwe jeep moet aankopen. De vraagprijs is 23000 euro en bespreekbaar. Enkel ernstige kandidaten en geen testrijders zonder intersse. graag mail to janick.simoens@telenet.be dan zend ik mij gsm nr door.

Attachments:
    • 9.JPG
    • 12.JPG
    • 8.JPG
    • 7.JPG
    • 4.JPG
    • porscheinterieur002.JPG
14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • Proficiat aan allen! En zoals gevraagd: *slotje

Voor alle duidelijkheid, ik heb nooit getwijfeld aan uw eerlijkheid, enkel aan de duidelijkheid van de omschrijving. 😉
        De wagen zag er (op foto) zeker mooi uit en de nieuwe eigenaar zal er zijn plezier zeker van hebben!
        Ik denk dat het afscheid nemen niet zo fijn geweest moet zijn, maar nu kun je uitkijken naar een leuke jeep. 🙂 Veel succes!

Wagen is verkocht, er mag een slotje op, er was een klein roestplekje en 2 kleine blaasjes op de bumper, er was echt geen groot lak werk aan, maar ik vermelde het om het eerlijk te spelen, men moet en mocht de wagen immers altijd komen bekijken, ik vond het wel jammer dat mijn eerlijkheid soms wel wat hard werd aangevochten door sommigen, maar ja het is een forum en begrijp dit wel, de koper zal bij mij een zeer goede porsche gekocht hebt met geen werk,(buiten het kleine plekje bij werken) en veel rij plezier hebben, toch bedankt aan allen voor de interesse,

Als ik morgen zo ééntje zou zoeken zou ik rond de 17000,max 18000 gaan wetende dat er nog gewerkt met worden aan de kas(lak)
            Als ik hem zo zie op foto is het wel mijn ding

succes met de verkoop

[quote=”cabrio wim” post=136757]
              En dat komt een beetje door mij 😳 want ik maak ze hier eigenlijk te slim. ;)[/quote]

:hail: :hail: :hail:

Wim

Tsja Janick, ze zijn hier heel kieskeurig, maar dat komt omdat ze weten waar een Porsche op gevoelig kan zijn en wat een klein roesblaasje aan de buitenkant voor gevolgen kan hebben naar binnen in de carrosserie.
                Want soms is dat kleine blaasje het topje va de ijsberg van wat erachter of onder zit.

En dat komt een beetje door mij 😳 want ik maak ze hier eigenlijk te slim. 😉

XXX

Janick , ‘t zijn muggezifters hier hé . Eerlijk gezegd is een goede ombouw best duur maar je moet wel een liefhebber vinden die er ook van houdt. Voor iemand die voor iemand origineel gaat is dit een dure wagen. Voor hij dit er ‘like’ bij zet misschien het koopje waar hij naar zocht. Succes met de verkoop . :drink:

[quote=”WES-RS” post=136710]De verbreding zal dus wel goed gedaan zijn + vervanging van voorste spatborden.
                    En alles zal vervolgens wel netjes herspoten zijn.
                    Maar om dit nu “volledig gerestaureerd” te gaan noemen tijdens een verkoop… :think:[/quote]

ok, verandert in ‘grondig’ gerestaureerd dan,

De verbreding zal dus wel goed gedaan zijn + vervanging van voorste spatborden.
                      En alles zal vervolgens wel netjes herspoten zijn.
                      Maar om dit nu “volledig gerestaureerd” te gaan noemen tijdens een verkoop… :think:

[quote=”bladerunner” post=136675]Volgens de regels der kunst en nu al roestblaasjes??? :think:[/quote]

Ik bedoel daarbij de ombouw van de achterflanken met metalen verbredingen (zonder kit of plakwerken) en originele turbo-voor spatborden. motor compartiment en bagage ruimte werden volledig mee herspoten.
                        De restauratie is nu bijna 10 jaar geleden gebeurd, dan kan er volgens mij vanbinnen uit al eens 1 klein roestplekje verschijnen, ik heb ook niet de mogelijkheid om hem in een super droge of verwarmde ruimte te stallen, volgend jaar wordt hij 30 jaar! mijn huidige nissan jeep is 14j en al bijna volledig opgeroest op het chasis en koetswerk bevestigingspunten!
                        De porsche is nooit buiten geweest in de wintermaanden,

Stel me ook dezelfde vragen…. 🙄

Volgens de regels der kunst en nu al roestblaasjes??? :think:

[quote=”janick” post=136644]die in 2005 volledig gerestaureerd werd en omgebouwd werd naar turbolook(volgens de regels van de kunst)… lak is nog als nieuw, maar er komen enkele kleine roestplekjes door op een paar plaatsen[/quote]

Is de wagen dan niet volledig herdaan? :think:

Succes met de verkoop.

Good luck met de verkoop – zeer mooie wagen op alle vlakken ! Deze zal wel vrij vlot van de hand gaan, de prijs is meer dan interessant denk ik.
                                Grtz
                                James

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.