porsche 911

Home Forum Stel jezelf even voor ! porsche 911

• Maker
    Discussie

• koen de belder
    Deelnemer

hoi beste vrienden
      na 12 jaar de 911 3,2 targa 1986 van onder het stof gehaald
      met de hulp van Nicolas 911 Rescue de motor,remmen,kopeling nagekeken en gereviseerd
      ben best tevreden over het geleverde werk
      nog een paar details
      klokje stuk,ruitensproeier werkt ook niet
      weet er iemand een goed adres voor het daschboard klokje te repareren?
      groetjes koen

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
      • gij moet echt wel stalen zenuwen hebben gehad dat ge die prachtige P zoveel jaren niet hebt gebruikt, denk dat ik het zo lang niet zou volhouden want als ik de mijne in de garage zie staan wil ik, tenminste als het droog weer is, :driver: en genieten :music:
        een geluk dat je hem indertijd niet hebt verkocht want dan had je nu je haren uitgetrokken als je ziet wat ze nu vragen voor luftie’s :happydance:

veel plezier :drink:

hoi hoi
          zeker zeker anders spreken we zo wel is af he
          Nicolas was duurder aaahhh

XXX

Hey Koeke110, een Targa in (blijkt zo) Zink metallic en dan nog uit de buurt :up:
            Straf dat je uw klok niet bij Nicolas hebt laten doen van 911 rescue, je was er dan toch (of gebrek aan tijd van Nicolas).

We zien elkaar wel eens op een treffen zeker :driver:

Wim

Kun je inderdaad allemaal stellen, alleen weten de meeste niet waar te beginnen of waar de schroeven zitten. 💡

hebben ook de rubber van het targadakje een beetje naar buiten moeten brengen

blade ga efkes langs bij Paul cabriocenter antwerpen in Deurne
                  was op een uurke opgelost

zal er nog wel wat posten als het een beetje beter weer is :lekker: :drink:

en nog wa
                      653-2.JPG

654-2.JPG

655-2.JPG

647-2-3.JPG

de eerste fotokes

Attachments:
                        • 644-2.JPG
                        • 645-2.JPG
                        • 646-2.JPG
                        • 647-2.JPG
                        • 648.JPG

Ik had het op dat moment genoteerd maar na terugmontage weggegooid, sorry.

heb jij de kabels gemarkeerd?
                            die schakelaar met de blauwe heb ik de andere niet,kan je de volgorde posten aub?

hoi
                              zal er maandag wat fotokes posten ok
                              groetjes

[quote=”koeke110″ post=229983]dinsdag wordt de raam van de bestuurderskant nagekeken bij Paul cabriokappen Antwerpen,raam gaat te hoog en loopt scheef
                                [/quote]

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem met mijn Targa en reeds verschillende keren geprobeerd dit zelf in orde te krijgen met de info hier gevonden, maar niets gekort. Heb je geen foto’s van de raam in de hoogste positie en daarna als ze afgeregeld is?

Bmw;ke 323ti, 6 cil 2500cc Compaq, zo eentje, maar dan in het M3 lichtblauw metallic.

DSCN4391.jpg

hoi
                                    yep heb de wagen gekocht in 2000, dan 3 jaar met gereden,gedeeltelijk gerestaureerd en gestald
                                    welke wagen heb je op stalling?
                                    groetjes koen

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.