- Dit onderwerp bevat 3 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 6 maanden geleden door .
-
Discussie
-
12 augustus 2018 om 02:20
Particuliere verkoop.
Mijn Porsche is geleverd einde 1984 (modeljaar 1985) en is een Europese uitvoering.
De motor is, tijdens mijn bezit, gereviseerd en technisch/mechanisch in orde gezet, o.a.:
* koppeling-set,
* olieleidingen,
* kopbouten,
* zuigerveren,
* klephoedjes,
* vliegwielsensor,
* remklauwen voor en achter vernieuwd/gereviseerd,
* startmotor,
* verdelerkap,
* bougies en bougiekabels,
* uitlijnen en uitwegen,
* ophangingsrubbers,
Verder heeft de wagen geen achterstallig onderhoud, en heeft mij nooit in de steek gelaten.
Hij staat op O-plaat maar is vorig jaar nog met succes TC- gekeurd tijdens de vrijwillige keuringsdagen georganiseerd door het BFOV.De huidige km-stand is circa 158000 km.
Gezien de leeftijd is de huidige kilometerstand laag te noemen en de frisse en schone conditie van het interieur laat zien dat er zeer zorgvuldig met de auto is omgesprongen.
De wagen heeft algemeen een normale en acceptabele patina voor zijn leeftijd.De motor draait soepel en perfect rond, rookt niet, heeft een optimale oliedruk en de hernemingen zijn goed.
De kofferruimte heeft de bekleding zoals Porsche die in 1984 gebruikte. Hier onder treft u het boordgereedschap, compressor en thuiskomer.
De 16 inch Fuchs velgen zijn in goede staat.
De Continental Conti SportContact N2 banden hebben ongeveer 15000km gereden en hebben een veilig en meer dan voldoende profiel.Het dak is volledig waterdicht, de achterruit is mooi doorzichtig en het dakmechanisme werkt zonder fouten.
Ook de afdekhoes voor het geopende cabriodak is in uitstekende staat. Als optie is er bij deze auto ook een tonneau geleverd die in nieuwstaat is. De auto beschikt ook over een tempomat, een Airco en een leder interieur.Mijn vraagprijs van 54911€ is uiteraard onderhandelbaar maar enkel naast de wagen.
De reden van verkoop wil ik ook graag toelichten tijdens het verkoopsgesprek.Beetje melig, maar ik zou het fijn vinden indien iemand van dit forum er zijn voordeel mee kan doen!
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.