Porsche 911 carrera service manual

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Porsche 911 carrera service manual

• Maker
    Discussie

• jack-in-the-box
    Deelnemer

Hallo,

Heeft iemand onder jullie de “Porsche 911 carrera service manual: Coupe, Targa, Cabriolet 1984-1989” liggen? Ben je er tevreden over? Ik denk er namelijk aan dit boek te kopen, maar (daar het redelijk duur is (ongeveer 100 euro) zou er eerst eens wat meer over te weten willen komen.

groeten
      Jack-in-the-box

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
      • Zal ervan afhangen wie het gebruikt heeft zeker 😈

die Golf die van de Paus is geweest is toch ook duurder verkocht dan een nieuwe Golf 😉

Zie ik dat nu goed rechtsboven op die site :

Neu: ab EUR 66,13
          Gebraucht: ab EUR 87,97

Dus gebruikt kost hij meer dan nieuw ?

Ik zou deze gewoon bestellen bij de boekhandel zeker als je weet dat ze bij FVD voor deze boek al 235 euro vragen zonder btW

Voor alle duidelijkheid, ik zou voor de tweede verkoper gaan (Verkäufer: caiman_amerika (€ 66.80).

mvg
              Jack-in-the-box

Bedankt voor alle antwoorden, het gaat wel degelijk over DEZE .
                In de standaard boekhandel zou hij ongeveer 130 euro kosten. Dus heb ik even op het internet gekeken met dit als betaalbaar resultaat. Iemand ervaring met zoiets? Zou het te vertrouwen zijn? Of toch maar beter de standaard boekhandel verkiezen en wat meer betalen?

Idd deze zijn echt goed toch niet voldoende voor ons maar wel goed voor de doe het zelver.

Ik vermoed ook dat het over DEZE van bentley publishing gaat

Zelf heb ik die van Bentley voor de 964 en ben daar zeer tevreden over.
                    Naar mijn mening het beste boek dat je kan hebben

Denk dat je van de aanschaf geen spijt zal hebben !

Voor 100€ en met die titel moet het wel de Bentley Manual zijn.

Deze manuals zijn idd. hun geld meer dan waard in tegenstelling tot de Haynes Manuals die op geen kl$ten trekken; maar dan ook slechts 25€ kosten.

Mijn top 3:

1. Bentley manual voor je model
                      2. 101 Projects Wayne Dempsey
                      3. Haynes Manual

Alle drie tesamen minder geld kwijt dan voor de Werkplaats Porsche Manual. Maar die laatse heb ik ook al eens ingekeken en die is natuurlijk wel quasi perfect.

Michel

Wie is de uitgever ?? Porsche zelf ?

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.