Porsche 911 G 3,2 Targa 1984

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 911 G 3,2 Targa 1984

• Maker
    Discussie
  • Goed en slecht nieuws, mijn Porsche staat te koop, is het slechte nieuws, maar de verkoop dient een ander doel en dat is het goede nieuws, dus bij deze:

Amerikaanse Porsche 911 – 3.2 bouwjaar 1984
    Ingevoerd in België in 2015
    Gekeurd als oldtimer
    Heeft vervolgens een volledige motorrevisie gekregen bij Van Beurden
    Het motorcompartiment is volledig opnieuw gepoedercoated
    Heeft een volledig groot nazicht gehad bij Van Beurden
    Heeft nieuwe Pirelli’s P6000 achteraan
    Heeft een 20 jarige historiek van alle zaken die in de US zijn vervangen
    Heeft momenteel 198.000 Miles op de teller ( wat overeen komt met 316.000km )
    Is 100% matching op kas, motor en boite en heeft nog voor 90% zijn eerste originele lak (kan beaamd worden door garage)
    Is voorzichtig ingereden eerste 1500 Km maw is dus als nieuw.
    Dit is een 100% originele Porsche!
    Je krijgt ook zijn pyama mee 🙂
    Wordt enkel via het forum aangeboden, komt dus niet op kapaza of zo, heb nog even de tijd moet niet weg.
    Prijs 44000 Euro ( is aankoop prijs . prijs betaald voor nazichten/aanpassingen/revisie en verbetering ) lijkt me een faire prijs te zijn voor een iemand van het forum of via.

Mensen op het forum die me kennen weten dat dit een auto is die top verzorgd wordt, maar er zijn nog een aantal zaken zoals steeds te verbeteren.

IMG_0244.JPG

IMG_0226.JPG

IMG_4979.JPG

IMG_0227.JPG

IMG_0173.JPG

Er zijn nog foto’s te vinden hier op het forum, heb een volledige reportage ter beschikking, ook van de motorrevisie

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
    • Proficiat!

Proficiat!

Proficiat!

Mag een slotje op, heeft een nieuwe eigenaar gevonden :applaus:

Inderdaad DP 🙂 en heeft zelfs nog een oppervlakte behandeling gekregen zaterdag ( was al afgesproken ) dus komen kijken en kopen is de boodschap…

deze hoort nu (volgens mij) thuis in de koopjestopic :popcorn:

Porsche is dan toch niet verkocht, koper geraakte niet aan het geld. Dus staat terug te koop. Ik heb het voorschot gehad, dus ik trek dit af van de verkoopsprijs. Nu 36.000 voor de snelle beslissers!

XXX

Proficiat Frank, op naar de volgende :up:

Mag een slotje op. Bedankt!

Heren,

Heb vandaag een bod gehad van 39.000 Euro. Voor deze prijs wil ik hem wel laten gaan, maar wou eerst horen of hier iemand van het forum interesse had. Ik verkoop hem dan liever op het forum dan aan een handelaar.
                            Bod is geldig tot volgende week dinsdag, dus als je hem wil -> snel reageren.

mvg

Frank

Toch nog even bovenaan plaatsen. Kogel is quasi door de kerk, hij mag nu gaan. Indien geen reactie hier op het forum ga ik hem op de andere autosite zetten.
                              Dus mocht er iemand geinteresseerd zijn. Is net uit revisie en uit rodage,heeft zijn oliewissel gehad. Up to you guys 🙂 hou het nog een weekje hier in beraad!

😳 😳 smurf-murano ik hbe de twee door elkaar geklets en dacht dat de murano weg was…. 😥 Excuse me! 😳

On topic: een Targa stond hier onlangs nog op de verlanglijst en deze spreekt me wel aan maar ik heb wijselijk besloten om het bij 1 oldtimer te houden en dat is dan de 944.

Veel succes met de verkoop en hopelijk blijft hij binnen de forumcommune!

Mushroom schreef:

‘t Spul zit weer in elkaar maar hij blijft olie p*ssen like an overexcited dog :bounce:
                                  Nu is voor de 3e keer de krukaskeerring vervangen (moest toch uit elkaar) én deftig geinstalleerd, de mannen denken aan ‘t vliegwiel, maar de technieker die de eerste 2x de krukaskeerring vervangen heeft zei me indertijd dat ‘t waarschijnlijk de krukas was die scheef is en zo dus iedere keer binnen de kortste tijd de nieuwe krukaskeerring uitleutert. :puke:
                                  Ik ga’m halen bij de mannen en ‘m effe op kant zetten. Ben er weer even klaar mee…
                                  Moest iemand een krukas kunnen vervangen en een mooie 912 willen…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.