Porsche 911 G 3,2 Targa 1984

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 911 G 3,2 Targa 1984

• Maker
    Discussie
  • Goed en slecht nieuws, mijn Porsche staat te koop, is het slechte nieuws, maar de verkoop dient een ander doel en dat is het goede nieuws, dus bij deze:

Amerikaanse Porsche 911 – 3.2 bouwjaar 1984
    Ingevoerd in België in 2015
    Gekeurd als oldtimer
    Heeft vervolgens een volledige motorrevisie gekregen bij Van Beurden
    Het motorcompartiment is volledig opnieuw gepoedercoated
    Heeft een volledig groot nazicht gehad bij Van Beurden
    Heeft nieuwe Pirelli’s P6000 achteraan
    Heeft een 20 jarige historiek van alle zaken die in de US zijn vervangen
    Heeft momenteel 198.000 Miles op de teller ( wat overeen komt met 316.000km )
    Is 100% matching op kas, motor en boite en heeft nog voor 90% zijn eerste originele lak (kan beaamd worden door garage)
    Is voorzichtig ingereden eerste 1500 Km maw is dus als nieuw.
    Dit is een 100% originele Porsche!
    Je krijgt ook zijn pyama mee 🙂
    Wordt enkel via het forum aangeboden, komt dus niet op kapaza of zo, heb nog even de tijd moet niet weg.
    Prijs 44000 Euro ( is aankoop prijs . prijs betaald voor nazichten/aanpassingen/revisie en verbetering ) lijkt me een faire prijs te zijn voor een iemand van het forum of via.

Mensen op het forum die me kennen weten dat dit een auto is die top verzorgd wordt, maar er zijn nog een aantal zaken zoals steeds te verbeteren.

IMG_0244.JPG

IMG_0226.JPG

IMG_4979.JPG

IMG_0227.JPG

IMG_0173.JPG

Er zijn nog foto’s te vinden hier op het forum, heb een volledige reportage ter beschikking, ook van de motorrevisie

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
    • Vraag het eens aan Zuff.driver, die weet er alles van :sarcastisch :mrgreen:

[quote=”Mushroom” post=236204]Ben ook aan ‘t twijfelen om (terug) tot de aankoop van een 912 over te gaan. [b]Het verlies van “de smurf” is nog steeds niet verteerd 🙁
        [/b][/quote]

Heb ik ergens iets gemist?

Ja allemaal mooie dingen he… staan er enkele leuke tussen, de mooiste is inderdaad de gele (wat mij betreft dan toch) heb ook een mooie oranje 912E gezien in Nederland.
          Dus misschien binnenkort wie weet 🙂 bedankt alvast om me op het juiste spoor te zetten :happydance:

Gaat niet weg hoor :mrgreen:

image.jpeg

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ben ook aan ‘t twijfelen om (terug) tot de aankoop van een 912 over te gaan. Het verlies van “de smurf” is nog steeds niet verteerd 🙁
                Moet wel weer een sportief uitziend gevalletje worden (dus zoals de “geel en giftig”, en niet zoals die bij “The Gallery”).

Otoh… heb ik een mooie T2 zien staan, is misschien net eens iets anders…
                Decisions, decisions… :bounce:

…..alleen spijtig dat men voor topexemplaren van de 912 tegenwoordig een klein fortuin vraagt :bounce:

http://gallery-aaldering.com/collection/porsche-912-coupe-1966-en-2/

En dan te weten dat ik in 2009 een topexemplaar ’69 lwb heb laten staan voor 18K :what:

Zoiets Frank ? :popcorn:

Ik ben alvast grote fan :salut:

XXX

Da’s wel snel Frank, maar in ieder geval succes met de verkoop.

Luchtgekoeld avontuur is nog lang niet over … op zoek naar een 912 of een 912E… heb dit als eerste Porsche gehad en blijft me het beste bevallen.
                        Ben eventueel ook geinteresseerd in een inruil van een 912

Oei Frank, is het aircooled avontuur al over ?

Ben echt wel benieuwd naar het nieuwe project dan :popcorn:

In ieder geval suc6 met de verkoop, ziet er een knap exemplaar uit :up:

Veel succes met de verkoop, ziet er een knappe bolide uit :popcorn:
                            De vraag die bij vele op het puntje van hun tong zal liggen, wat is het nieuwe doel??

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.