Porsche 911 GT1

• Maker
    Discussie
  • Hier een aantal foto’s van de Porsche 911 GT1.

Wat een ervaring! 😈
    Ik kon men ogen niet geloven toen ik dit beest zag 😯 😈

Samen met nog een Carrera GT & XJ220 & F40 😀

Meer foto’s staan nog op men website.

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • [quote=”Philippe Collinet” post=93759]Ik ook niet 🙁

De chauffeur had tegen de eigenaar gezegd da hij de banden moest vervangen aangezien die nimeer geschikt waren voor het circuitwerk.
      Maar hij wou ni luisteren.. Met dit ongelukje tot gevolg. 🙄
      Nu gaat hij meer kosten hebben dan dat die banden hebben gekost wss…[/quote]7

Chauffeur?? 😐

Koop jezelf dan zo’n wagen en rij er niet mee. Moet je kunnen…

Anoniem

Banden zullen niet goedkoop zijn voor zulk een auto.
        Bij schade valt die kost natuurlijk in het niets 🙁
        Het is natuurlijk zo als je de banden al een jaar of 6 op de auto hebt dat die al helemaal verhard zijn, ook al heb je nog alle profiel.

Ik ook niet 🙁

De chauffeur had tegen de eigenaar gezegd da hij de banden moest vervangen aangezien die nimeer geschikt waren voor het circuitwerk.
          Maar hij wou ni luisteren.. Met dit ongelukje tot gevolg. 🙄
          Nu gaat hij meer kosten hebben dan dat die banden hebben gekost wss…

Ik mag het me niet voorstellen dat je daarmee in een ongecontroleerde slip komt . 😳 😳 .

Gisteren nog eens de kans gekregen om dit beest op foto te zetten op het circuit van Francorchamps.

Een vriend van de eigenaar vroeg me om foto’s te komen nemen als hij de wagen ging testen op Francorchamps.

Jammer genoeg is het bij een halve ronde gebleven 🙁
              De banden waren niet goed genoeg meer en is daardoor beginnen slippen.
              Alle geluk is het enkel bij wat verfschade en stukje van de voorspoiler gebleven.

Hierbij al een fotoke:
              (de rest volgt hier in de loop van de week nog wel)

snoer 964 schrijft:

Zeer mooie foto’s van heel mooie wagens (waar heb je deze gezien 😕 )Welkom in ieder geval op dit forum!

Thx! 🙂

Deze was op de laatste editie van Antwerp Concours.

Zeer mooie foto’s van heel mooie wagens (waar heb je deze gezien 😕 )Welkom in ieder geval op dit forum!

Mijn absolute droomporsche .

funny schrijft:

In het Porsche-museum staan of stonden er 2.
                      Tijdens de zomer kan je een witte GT1 zien rijden in de buurt van Cannes .

In Cannes een gele ook dacht ik.

Maar ik had nooit gedacht dat ik een GT1 zou zien staan en rijden in België.

(Ook al was het op een concours)

Ik kwam er ongeveer een half uurtje voor het begon aan en zag deze van de trailer geladen worden. Moest eens in men ogen wrijven om te zien of ik niet aan het dromen was! 😀 😯

Anoniem

In het Porsche-museum staan of stonden er 2.
                        Tijdens de zomer kan je een witte GT1 zien rijden in de buurt van Cannes .

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.