Porsche 911 GT2 komt in November

Home Forum Porsche Talk Porsche 911 GT2 komt in November

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • ken

mmmm speciaal

kan het zijn dat aan op die foto’s iets bijzet is met Photoshop?
      mss ligt het aan mij da kan ook goe zijn, mss zit er nog een beetje glaswol in mijn ogen

turbo cabrio’s heb ik altijd beetje onnozel gevonden…
        ‘t is een compromis gedoe dat nergens op slaat

Anoniem

sympathiek ook van Porsche dat de remmen standaard keramisch zijn ! Hoe genereus… 😆

Klopt , en zo zie ik het ook.
            Een sportversie (lees circuitwaardig) van een modelmoet niet persé cabrio zijn.
            Maar er werd aangehaald dat het chassis het niet zou kunnen verwerken en daarbij stelde ik mijn vragen ❗

[quote=”Setakira”:1urik6z8]Jammer dat cabrioversie van de GT2 niet gepland is

Nu ja, zou ook niet te doen zijn denk ik. [/quote]

Van de GT3 bestaan er toch ook geen cabrio’s. GT 2-3 is het hypersportieve segment van Porsche en zoals aangegeven komt de 997 turbo cabrio uit voor de snelle open lucht rijders 😉

De cabrio van de 997 Turbo komt er toch aan.
                Zou daar veel verschil inzitten in het chassis met een GT2 ❓

Anoniem

enkele de prijs is een beetje 🙁 (

Das niet echt aan te raden in cabrio denk ik

Kunen ze nooit zo licht maken en voor zo een racemasjien is de chassisstijfheid wel zeer belangrijk.

Jammer dat cabrioversie van de GT2 niet gepland is 😥

Nu ja, zou ook niet te doen zijn denk ik. 😛

Zal wel gaan die banaan zekerst?

Concurrent qua prestaties 😉

Eigenlijk onmogelijk omeen concurrent te worden van de Carrera GT daar de Carrera GT al een tijdje niet meer geleverd wordt en deze nog geleverd moet worden.

Als “vervanger” , “opvolger”van de CGT zou ik deze wagen ook niet willen noemen daar het twee totaal verschillende wagens zijn.

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.