Porsche 911 GT3R

Home Forum Porsche Talk Porsche 911 GT3R

• Maker
    Discussie
  • Porsche heeft vandaag de Porsche 911GT3R voorgesteld. Dit race monster met480PK vervangt de Porsche GT3 Cup S
    De prijs zou 279.000 EUR bedragen, wat niet echt weinig is natuurlijk 🙂

Meer info op Liebe zu Ihm

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • da kan er net nog af denk , wel in miniatuur he :mrgreen:

rjf

Misschien deze versie bekijken ? 1000 paardjes … :mrgreen:

GT3 – 9FF

Denk persoonlijk dat m’n vriendin het interieur niet zo mooi gaat vinden, dus vrees dat ik deze droom ga moeten laten schieten … 😆

HIER nog meer info en fotootjes van de GT3R

Voorbeeldje interieur

😆 😆 😆

rjf

[quote=”Steady Eddy”:1gm7zf1s]Bij gewoon straatgebruik denk ik dat die anders veel kunststof zou nalaten voorbij verkeersdrempels…[/quote]

Niet alleen kunststof maar ook geld vrees ik, even niezen achter het stuur en je staat op de foto :mrgreen:

Bij gewoon straatgebruik denk ik dat die anders veel kunststof zou nalaten voorbij verkeersdrempels…

Ganse productie van 2010 zou al uitverkocht zijn ❓
                    Als speelgoedje te gebruiken op het circuit of als hebbeding in de garage tussen andere exclusieve bolides 😆

leuke wagen zo te zien maar je mag er niet met op straat denk ik.

Dit is 19/11 al bekend gemaakt en geplaatst op mijn site 😈 😉

SLIK

Ai, net boven mijn budget. 😯 😕 shock:

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.