porsche 911 importeren uit amerika

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 porsche 911 importeren uit amerika

• Maker
    Discussie
  • heeft er iemand ervaring met een porsche importeren uit de USA (Houston)?

Hoe regel je de betaling? je wil toch zeker zijn dat de wagen wordt getransporteerd naar Belgie!

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Koop bij een betrouwbare handelaar die de meeste van zijn porsche’s verkoopt naar Europa..hij kan zich geen slechte publiciteit veroorloven.
      Heb er al verschillende in de states gekocht en allemaal perfect verlopen.

Beste Ricardo, het “los americanos” topic staat HIER.

Dirk,

ben nieuwsgierig om los americanos van Wim te lezen.
          waar en hoe kan ik dit vinden ?
          bedankt
          Ricardo

Ik heb er al een paar laten overkomen. Tot nu toe zonder al te veel kopzorgen. Heb wel iemand die de wagen meestal gaat checken voor aankoop.

Het is en blijft een (groot) risico. Ook al met verzekering heb je meestal franchise van (x)xxx €. Onvoorziene kosten altijd incalculeren.

Heel goed beseffen dat het fout kan lopen. Kan bij nummer 1 zijn maar even goed pas bij nummer 6 of … .
            Blijft een soort van Russische roulette. :mrgreen:

Allerbeste wat je kan doen is een ticketje boeken. Maar Amerikanen zijn spijtig genoeg niet erg geduldig.

ik wil niemand ontmoedigen……., maar een klant van me had ook eentje besteld in de JuEsAai, en deze was “ineens” gestolen op het traject tussen de verkoper en het transport naar Europa, gelukkig was hij goed verzekerd en heeft ie zijn centen terug gekregen via de verzekering. :popcorn:
              Dus een tip !….., verzekeringske afsluiten alvorens je iets laar overwaaien…… :up:

Ha, ik hou wel van gasten die een risicoke durven nemen. Het leven zonder risico is mijn inziens saai. Dat wil niet zeggen dat je je niet moet voorbereiden en dat is wat Ronvos hier probeert te doen.

Ik heb er geen ervaring mee, maar heb het toch ook al overwogen. Er zitten hier toch wel een paar ervaringsdeskundigen???

Kortom, met de juiste ingesteldheid (niet bleiten als je verliest) kan dit toch wel een ervaring zijn.

Ticketje heen en terug weegt toch niet op tegen een evt. miskoop?

vliegtuiguntitled.png

[quote=”911cabriog50″ post=241164]toekomen zal hij zeker, maar hoe en in welke staat ? betalen voor iets waar je zelf niet mee gereden hebt en kunnen inspecteren hebt, ik zou het nooit doen :salut:[/quote]

Sluit mij hier volledig bij aan. Kijken, rijden , aanvoelen ………. Zoveel mogelijk info lospeuteren bij de verkoper…
                    Allemaal niet te onderschatten voordelen t.o.v het “op zicht ” kopen via het net !

En als dit betoog niet overtuigend genoeg is : het topic “LOS AMERICANOS” van cabriowim eens overlopen.
                    Lees en huiver :bounce:

Verleden jaar heb ik een 993 geimporteerd uit Texas. Mss eens mijn topic “eindelijk een 993” lezen. Qua betaling ben ik naar de bank gegaan met de gegevens van de verkoper (bankgegevens) en heb ik hen de opdracht gegeven om de betaling te doen. Garantie dat hij toekomt, denk dat je dat niet echt hebt.

toekomen zal hij zeker, maar hoe en in welke staat ? betalen voor iets waar je zelf niet mee gereden hebt en kunnen inspecteren hebt, ik zou het nooit doen :salut:

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.