Porsche 911 JR junior

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 911 JR junior

• Maker
    Discussie

• Isabelle
    Deelnemer

Link verwijdert door mij (Mod)

De rest hieronder heeft al toegelicht waarom.
      Dus u bent aan zet.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
      • Ik zal hier maar een slotje op zetten .
        Isabelle zal zich hopelijk wel in een nieuw draadje even voorstellen de volgende keer dat ze hier komt en dan kunnen we met een propere lei beginnen 😉

Isabelle schrijft:

Wat was meteen een warme welkom.

Hallo Isabelle, welkom hier. Ik hoop dat je begrijpt dat we je hier niet van harte welkom gaan heten als je jezelf niet eens voorsteld 😕 . Vergis je niet, hier zitten heel wat liefhebbers van het merk die zullen helpen indien ze kunnen. Is dus een kleine moeite om even hallo te zeggen en iets meer te vertellen waarom je lid bent geworden. Zelfs al is het met commerciële bedoelingen, dan nog lijkt het mij logisch. Je zal dan wel verder geholpen worden door de mod’s 😉 .

Anoniem

Ook nen goeie morgen!!!

Kan ik het hier nog es gebruiken se 🙂

Anoniem

En na je warme welkom nog altijd geen voorstelling 🙁 🙁 🙁 🙁

Wat was meteen een warme welkom.

heb wel even gepiept 😳
                  27500 euro voor een mini911ke waar 2kindjes inkunnen 😯
                  lijkt me een verkoopstunt,lekker even opt porscheforum droppen in de hoop te kunnen verkopen

rjf

Lijkt me een soort verkoopsite voor de high society ? Alsof die rijken ooit iets tweedehands zouden kopen 😈

Anoniem

Dag Mr of Mevrouw Isabelle ,

Leuk dat je ons wilt melden wat de zoon van Beckham krijgt .Who cares 🙄
                      Maar vertel ons eerst eens wie Jij bent .
                      Ik zie een link op je eerste post. Heb het nog niet aangeklikt (ga het ook niet doen tenzij het niets commercieels is ) .

Mij hebben ze ooit geleerd als ik ergens kwam dat ik me moest voorstellen .

Het is nu aan jou . 😉

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Het onderwerp ‘Porsche 911 JR junior’ is gesloten voor nieuwe reacties.