PORSCHE 911 op veilingsite Jorisco !

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop PORSCHE 911 op veilingsite Jorisco !

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • … en hij staat inmiddels op 46.000 excl. BTW… zal nog wel wat stijgen zeker :popcorn:

… deze middag ook al tegen gekomen… denk dat de prijs nog serieus zal stijgen… persoonlijk vind ik zwart mooier staan… toch even in de gaten houden :coolness:

997CS.png

Een 997 cabrio tot einde maand.

http://www.jorisco.be/auction/auction/lot.asp?s=86F22561DC2E4ECE891B224E3C374D15&did=&cid=&lid=243535

25k …

‘t is dat ik een 914 2.0L zoek …
            in een vrolijke lichte kleur …

Een collega van mij heeft een jaartje geleden via Jorisco een Dodge Ram gekocht… is die eerst in Zele gaan bekijken natuurlijk… de prijs die hij er toen heeft voor betaald viel volgens hem mee… is nog steeds tevreden met zijn aankoop… je moet er wat geluk mee hebben denk ik.

Even snel gerekend zal de Porsche met BTW en opgeld rond de 44.000 € gestrand zijn… merk ook een vochtige plek op onder de wagen maar van waar die precies afkomstig is ?

Wij wensen de nieuwe eigenaar er alvast veel succes mee !

Is gegaan voor 30400 Plus de extra’s ……. Is geen koopje meer dan! En dan moet de leasing je bod nog aanvaarden! 😉

29400… koopje is het niet meer imo

Op de foto inderdaad vocht te zien.
                    Kopen op een veilingsite zal wel zeker risico inhouden.

Verliest die water of olie ?
                      Of zie ik weer spoken…. 😎

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.