Porsche 911 SC / 1982

Home Forum Stel jezelf even voor ! Porsche 911 SC / 1982

• Maker
    Discussie
  • Mijn naam is David(Blinky) en ik heb me vorige week een 911 SC aangekocht.
    Deze porsche stond te koop op marktplaats. Oorspronkelijk was het een blauwe maar werd 6 jaar geleden in het zwart gespoten. Het lederen interieur is donkerblauw maar moet toegeven dat het niet vloekt bij het zwart. Deze wagen heeft 152206 km en motorisch lijkt hij in goede staat. Heb er nu toch al een 700 km met gereden en toch nog geen problemen ondervonden. Ik hoop echt dat ik er veel van ga kunnen genieten en dat hij me niet in de steek laat :driver:
    Alvast bedankt iedereen voor de nuttige tips en interessante onderwerpen die ik hierop dit forum al heb kunnen lezen.
    Greets

Blinky

Attachments:
    • porsche1.JPG
    • T2eC16hHJGQE9noMcTLWBQwM9Krn60_85.JPG
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
    • Gette,toen we vandaag achter je stukken zijn gegaan bij ccr,kzie je nog mmmmeen zwarte sc op o platen,wereld is toch klein eh :o)))

Ah da waarde gij dus 😉

Ik dacht wel dat ik die 11 van ergens kende, maar op uw fotokes stond uw plaat nog niet op.
        Ik ben daarjuist mijn onderdelen komen ophalen bij hun komen ophalen, ik was die lange waar Wim de uitleg van het T1 buske aan het doen was.

PB

Meer en meer kan ik me vinden in het “Once you go black…” :first:

Vandaag bezoekje gebracht aan CCR Van Leuven in Hulst.
            Had eerder deze week een afspraak gemaakt voor een klein onderhoud en het vernieuwen van de stoffen strips die aan de sunroof bevestigd zijn…
            Mijn bevindingen van deze garage had ik graag met jullie gedeeld:

* Heel aangename ontvangst met bakkie koffie (broodje werd zelf voorzien tijdens de middag).
            * Professionele manier van werken/afwerking.
            * Er werd ruim tijd genomen om naar al mijn vragen en opmerkingen te luisteren.
            * Eerlijke prijs voor de uitgevoerde werken….

Kortom een zeer aangename ervaring en ik wens Timo, Wim en crew nog veel succes in alle projecten die ze in de toekomst nog gaan ondernemen.

Bedankt!

Een zeer tevreden klant….

Attachments:
            • 0000182084-foto.JPG
            • 0000182085-foto.JPG
            • 0000182086-foto.JPG

welkom en er komen hier meer en meer oudjes :happy: , hij ziet er nice uit, soigneer hem maar goed

Hele mooie sc heb je daar Blinky :first: , veel plezier ermee :driver: . Hoe meer sc’tjes, hoe beter 😀 . Tot ziens waarschijnlijk op één of andere meeting.

ah nog nen SC 1982 driver…just like me ! Plezier gegarandeerd.
                  Proper vwaturke, skoon laag gelegd.
                  grtz, Den james

welkom and enjoy the ride :driver:

staafjes eraf halen en kleven met dubbelzijdige tape, gaatjes boren en ruzie of anders een klepje scoren 😳

Bij mij is het logo gevezen door de achterklep. Vermoedelijk hebben ze de gaten dus toe gelast of staat er een andere klep op achteraan 🙄

He Blinky van harte welkom op dit forum .
                        Proficiat met de aankoop van je wagen . :applaus:

Veel :driver: gewenst .

Heb eigenlijk al ineens een vraag aan alle kenners hier…
                          Heb vandaag mijn SC logo ontvangen dat ik via internet besteld had omdat er achteraan carrera ophangt en ik dit graag wil veranderen.
                          Had eigenlijk verwacht dat dit moest geplakt worden maar dit is blijkbaar met bevestigings staafjes en er is geen dubbelzijde tape op voorzien 😕
                          Heeft er iemand hier een verklaring of oplossing voor?

Alvast bedankt iedereen :respect2:
                            @ Geert achteraan 7J en vooraan 6J denk ik en ja hij ligt redelijk laag achteraan 😆

Wees welgekomen !

Mooi machien, en hij hangt precies mooi op zijn poep zo te zien :applaus:

Btx. Welke maat van fuchsen steken er achterop ?

Geert.

XXX

Proficiat met je aankoop en welkom in ‘t nief jaar met véél P fun 😀

Welkom , aan de foto’s te zien een prachtexemplaar :applaus: :applaus:
                                  Veel :driver: plezier 😀

Mvg, Guy

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.