porsche 911 sc

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening porsche 911 sc

• Maker
    Discussie

• gino
    Deelnemer

Hallo,

ik weet een porsche te koop staan met als chassisnummer wpozzz91zbs101576 (motornummer is 6382241)
      kleur rood weet er iemand of dit een matching number is ? wagen is van het bouwjaar 1981 betreft een sc
      Wagen invoeren vanuit nederland hoe zit het dan met het gelijkvormigheids attest is daar gemakkelijk aan te geraken?

Graag jullie oordeel voor de kenners onder ons

greetz

taaf

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 62)
    • Wim

Bellen en je weet het, dan reserveren en zeggen dat je eraan komt.

Dat eventuele deukje voor die prijs als hij verder perfect is,dan is het nog een koopje als dat gerepareerd is. 💡

[quote=”bully” post=132683]Is dit misschien wat?….velgen verkopen en fuchsen eronder…klikhierop en hier voor een filmpje klikhierop[/quote]
          Die ziet er inderdaad netjes uit! Moest die wat dichter staan zou ik er direct naartoe rijden. Tegen dat ik daar raak is ie wel verkocht…
          Enkel de kofferklep lijkt een deukje te hebben op de neus?

Is dit misschien wat?….velgen verkopen en fuchsen eronder…klikhierop en hier voor een filmpje klikhierop

bully

verkoop is niet doorgegaan

greetz

mocht je een mooie weten staan matching number uiteraard mag je dit altijd laten weten

Nog wat geworden met die rooie taaf?

Is de nieuwe mode precies die achterbumper zonder stootblokken.

Ik zou het niet weten. Hendrik is een betrouwbare porsche-handelaar die de zaken niet mooier voordoet als ze zijn.

ziet er wel een mooie uit, matching numbers (dit staat er niet bij)?

Een 3.2 bij een eerlijke porsche-handelaar. Zijn al meer belgiese forummers die bij Hendrik een auto hebben gekocht. klikhierop Velgen ben je zo kwijt en dan fuchsen eronder. klikhierop voor een filmpje

Ik ben hier precies mis begrepen, ik heb nooit gezegd dat Maxilite velgen slecht zijn he 🙄 . Samen met Euromeister zijn dit de enige 2 deftige velgen die ik ken in 16″.

Ik weet dat de Euromeister gegoten (werden) in Italie en dat Maxilite een Zwitsers bedrijf is, maar dat wil niet zeggen dat ze daarom daar ook gegoten worden.

Over die K-Jet; ik ken verschillende mensen met jaren golf ervaring, maar ze zijn er niet echt voor te vinden om er aan te beginnen hoor. Ze hebben ook geen gereedschap meer om de drukmetingen te gaan doen. Ik heb 5 Bosch centra afgebeld om iemand te vinden die naar een andere SC zijn ontsteking kon kijken, tevergeefs !

[quote=”Gette” post=130858]
                            Ik hoop dat ze daar gemaakt worden maar ze komen, zoals zoveel brol, misschien ook wel uit China ❗

[/quote]Gette het zijn gewoon goeie velgen. Vind maar iets negatiefs op internet. En dan niet dat ene fotootje van circuit-gebruik van een gebroken velg van de kerb-stones. Zo rij je alles stuk.

[quote=”Gette” post=130858] Zoek dezer dagen maar eens iemand die een K-Jet deftig kan afstellen zonder er 3000 euro voor te vragen :roll:[/quote]Zoek een oude VW Golf monteur, of iemand die verstand heeft van de Golf GTI eind tachtiger jaren. Zijn er zat.

[quote=”Rsporsche13″ post=130792]Dat velgen uit Zwitserland komen, daar zie ik het probleem niet van in.[/quote]

Ik hoop dat ze daar gemaakt worden maar ze komen, zoals zoveel brol, misschien ook wel uit China ❗

Vergis u niet om een Porsche blok met een kever motor te vergelijken ! Zoek dezer dagen maar eens iemand die een K-Jet deftig kan afstellen zonder er 3000 euro voor te vragen 🙄

ik heb de foto’s van corne zijn wagen ook gezien ,motor is gerevizeerd maar indien je de carrosserie perfect wil moet deze ook nog onder handen genomen worden , het interieur vindt ik ook niet mooi bij de wagen passen dit moet ook herdaan worden … tel bij deze prijs dit allemaal bij je gaat ook op ander bedrag uitkomen, ik vindt het wel goed dat je je mening geeft maar er is een verschil kan je niets van mechanica of carrosserie koop dan een wagen die perfect in orde is daar heb je gelijk in maar dan kom je op een totaal andere prijs uit.

hier is de carrosserie volledig van gedaan geweest

Dat heeft misschien een reden? En dan een goedkoop blok erin en te koop aan bieden. Succes Taaf, ik bemoei me er niet meer mee. :drink:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 62)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.