porsche 911 sc

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening porsche 911 sc

• Maker
    Discussie

• gino
    Deelnemer

Hallo,

ik weet een porsche te koop staan met als chassisnummer wpozzz91zbs101576 (motornummer is 6382241)
      kleur rood weet er iemand of dit een matching number is ? wagen is van het bouwjaar 1981 betreft een sc
      Wagen invoeren vanuit nederland hoe zit het dan met het gelijkvormigheids attest is daar gemakkelijk aan te geraken?

Graag jullie oordeel voor de kenners onder ons

greetz

taaf

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 62)
      • indien je mechanica kent valt de prijs nog mee en vindt ik persoonlijk dat je een goedkopere mag zoeken , ik ben wel thuis in de oldtimerwereld maar niet in porsche , vroeger heb ik nog enkele mg’s gehad maar het gesleutel met engels maten was ik beu , vandaar ik nu iets anders wou , motor demonteren van een porsche is niet zo moeilijk om het blok weer netjes te maken mekaniek is zowat dezelfde als vw kever enkel 6 cilinders ipv 4 ., als je een wagen koopt met carrosserie die compleet nog moet gedaan worden en interieur niet meer netjes is ga je ook diep in je buidel moeten tasten, hier is de carrosserie volledig van gedaan geweest , en interieur is ook netjes dat is een keuze dat je maakt! als je zelf kan sleutelen scheelt hem dit veel.

Ik heb de wagen niet gezien dus vel geen oordeel over de staat.

Maar hij straalt toch iets uit, natuurlijk was wax en zon doet al
          veel zonder dat we wagen er echt beter van wordt.

Dat velgen uit Zwitserland komen, daar zie ik het probleem niet van in.
          In België worden ook velgen gemaakt.

Auto staat al heeeeeel lang te koop.

dit is hem , enkel de velgen eens vervangen naar fuchs wielen.

CabrioWim oa :coolness:

wel goedkoper in de uk maar daar moet je nog verzendkosten bij rekenen, iemand in de uk al velgen besteld?

De fakers vandaag de dag zijn gewoon goed, klaar. Makkelijk schoon te houden enz. Op fake-cups rijden enorm veel 964jes 😉

Die bij Van Kessel zijn dezelfde !

Ze komen van bij Maxilite en worden naar het schijnt in Zwitserland gemaakt 😕
                      Ze komen wel met TUV keuring en ze zien er redelijk uit qua looks, maar ze kunnen hun ” fakers ” achtergrond toch niet verbergen.

Meer info click hier

zijn deze van goede kwaliteit deze velgen , dit zijn replica’s als ik het goed begrijp

iemand daar al velgen besteld?

bij van kessel zijn deze ook te verkrijgen
                        http://www.vankesselwebshop.nl/c-1286476/velgen-wheels/

18k was de vraagprijs , carrosserie is volledig gerestaureerd buitenzijde , interieur zeer proper nog , ik kan deze kopen voor 15 k , wel geen originele motor maar zo rijden er nog velen rond, ik heb naar porsche targa s bwj 77 gaan kijken ook geen originele motor vraagprijs 21000 eur

Gewoon hier klikhierop 7 en 9J bestellen :coolness:

Heb je geen foto’s van de wagen? 18K en de Fuchsen zijn er al niet bij, geen matching motor??? :think:

Lijkt mij wel wat veel, reken rap op, minimum, een duizendje of vijf dat erbij gaat komen voor onverwachte problemen. :mrgreen:

deze zouden er origineel opgestaan hebben , nu staan er andere onder maar de fuchs wielen zijn veel mooier kwa look.

😕 😕 Volgens uw bovenstaande post zitten er toch al 16’ers als optie op de wagen die je weet staan?

Reken voor een setje 15′ Fuchsen in goede staat toch min. 1300 euro, voor een setje 16’ers + 1500 euro.

weet er iemand nog zo’n set te koop staan fuchs velgen zoals op de foto in goede staat

mag dit op een porsche 911 sc bwj 81 banden met maat

Bandenmaat voor: 215/60 15”

Bandenmaat achter : 225/55 15”

Merk banden Uniroyal Rally

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 62)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.