Porsche 911 SC – Jongensdroom

Home Forum Stel jezelf even voor ! Porsche 911 SC – Jongensdroom

• Maker
    Discussie

• Bert Claes
    Deelnemer

Sinds men 7 jaar droom ik van een porsche en afgelopen weekend heb ik hem eindelijk mogen ontvangen.

Porsche 911 SC 3.0 van 1981 in het champagnezilver

thumb_IMG_2806_1024.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
      • Knappe wagen! Veel plezier er mee! :driver:

Ziedewel ! En pacha interieur :up:

Mooie goed origineel bewaarde 911 :first: Behalve de uitlaat dan maar dat is je vergeven :happy: Het oor moet ook wat :music:

Proficiat!! Sc is natuurlijk super, knappe kleur ook :coolness:

:first:

Ja de flanken zijn leder. Nu is hij nog heel stoffig. Ga hem komende weken keer onder handen nemen en degelijk poetsen en simoniseren..

Attachments:
                • thumb_IMG_2046_1024.jpg

welkom 🙂

XXX

Inderdaad een Dansk, de sport versie met een pijpje van een dike 8cm als uitgang :hail: (herken het)

Pasha rules 😀 ze hebben precies al een makeover gehad, zijnd e flanken leder?

Welkom & Proficiat!

Prachtig zo een pasha interieur!

Uitlaat is inderdaad niet origineel. Heb hem zo gekocht. Wel mooi geluid! :music:

Attachments:
                        • IMG_2002.JPG

Inderdaad Limburg maar wagen gaat helft van de tijd in Elsene staan.. Zijn er veel porsche clubs in buurt?

Oma kijkt naar een aflevering van de Callboys … :mrgreen:

Ik weet wel niet wat jullie bedoelen met ondersteboven…op mijn computer is alles OK! … of doen jullie die Callboy na die ondersteboven aan het plafond hing, terwijl jullie PFB lezen :popcorn:

ondersteboven.jpg

Welkom op dit mooie forum

De wagen ziet er alvast mooi en strak uit :up:

Uit welke regio ben je ? de Limburg ?

denk dat dat een Dansk is, lekkere sound :popcorn:

Jamaar, zo nie he’: ik word er zowaar duizelig van :mrgreen:

Nog geen foto’s van het interieur ? Ik meen daar een glimp van een pacha garnituur te zien :popcorn:

De uitlaat ziet er niet al te standaard uit: klinkt hem ?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.