Porsche 911 SC voor regularity

Home Forum Stel jezelf even voor ! Porsche 911 SC voor regularity

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

De afgelopen 5 jaar was een Opel Ascona m’n speelgoedje, maar vorige maand kocht ik bij Dekens een Porsche 911 SC met de bedoeling hem een beetje te restaureren en op te zetten als een SCRS versie.
    Hij zal vooral gebruikt worden voor Regularity en classic wedstrijden en later mischien met een Rothmans livery aan Slowly Sideways evenementen.

Momenteel zijn we bezig met het plaatsten van de rolkooi maar zodra de bij Dekens bestelde stukken binnen zijn beginnen we aan de carrosserie: achteraan worden stalen verbredingen opgezet, vooraan polyester brede spatborden en achteraan de RS vleugel. Afgewerkt met polyester voor en achterbumper. Daarna kan hij naar de spuiter voor een nieuw kleedje in Grand Prix wit en kan hij terug opgebouwd worden.
    Streefdatum is begin juli.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Momenteel zijn bijna alle onderdelen verzameld.

De wagen is afgebouwd, de rolkooi gemonteerd en de rotte plekken uitgeslepen en klaargemaakt om de vervangplaten in te lassen.
      Ik hoop dat volgende week de achterste verbredingen kunnen gelast worden.

Ik zal van’t weekend wat foto’s maken en plaatsen in een ander topic (verbouwingen) 😆

Wim

Filip is vast veel foto’s aan het schieten, want is al meer dan een week niet meer op het forum geweest. 😉

Welkom Filip, mooi kleurtje 😉

Ik ben ook benieuwd naar de vorderingen

Welkom hier

Anoniem

Welkom Filip, nen verbouwer en ‘crosser’ dus 😉

welkom op het forum, ben beniewd naar de foto’s van het project

Gaaf project, plaats je wel foto’s hier van de vorderingen? 8)

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.