porsche 911 stoelen zetels

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht porsche 911 stoelen zetels

• Maker
    Discussie
  • ik zoek zwarte 3.2 of 964 stoelen turbo of gewone versie of de sportstoelen van begin jaren 70 wel met verstelbare rug .
    Moeten in perfecte staat zijn.
    Zelf heb ik stoelen van de sc of ook OMP racestoelen op porsche 911 rails gemonteerd in nieuwe staat .
    Te ruilen of kopen mits overeenkomst

Attachments:
    • HPIM5665-800.jpg
9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • proficiat en bij deze op slot

0

mag slotje op

0

Ik heb je een ps gestuurd maar hoor niets meer van je .Ik ben nog steeds geintereseerd.Groeten Jacques

0

DSC01493.JPG

DSC01492.JPG
            Deze bedoel ik . Ik heb de foto’s ook even persoonlijk doorgestuurd .

0

Ik heb je een pm gestuurd .
              groetjes

0

Hey ,

ik heb zwarte lederen stoelen in mijne 911 sc van 1983 staan maar zijn niet de orginele . Deze zijn elektrisch verstelbaar met zitverwarming . Leuningen kunnen naar voor geklapt worden als je dat bedoelt met verstelbaar . Komen uit een 964 denk ik . zijn in heel goede staat . Ik wil wel ruilen met die stoelen van de SC.

0

De stoelen die ik heb zijn nog in heel goede staat.
                  Maar stoelen van een 3.2 of 964 zitten nu eenmaal beter.

0

Als je een beetje handig bent kan je bij Lakewell een mooie kit bestellen van zwart leder voor uw stoelen.

Click hier voor de site

0
                    XXX

Jacques is er al aan begonnen 😀 en zie die doppenset eens blinken :engeltje:

0
                    9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Het onderwerp ‘porsche 911 stoelen zetels’ is gesloten voor nieuwe reacties.