porsche 911 stoelen zetels

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht porsche 911 stoelen zetels

• Maker
    Discussie
  • ik zoek zwarte 3.2 of 964 stoelen turbo of gewone versie of de sportstoelen van begin jaren 70 wel met verstelbare rug .
    Moeten in perfecte staat zijn.
    Zelf heb ik stoelen van de sc of ook OMP racestoelen op porsche 911 rails gemonteerd in nieuwe staat .
    Te ruilen of kopen mits overeenkomst

Attachments:
    • HPIM5665-800.jpg
9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • proficiat en bij deze op slot

mag slotje op

Ik heb je een ps gestuurd maar hoor niets meer van je .Ik ben nog steeds geintereseerd.Groeten Jacques

DSC01493.JPG

DSC01492.JPG
            Deze bedoel ik . Ik heb de foto’s ook even persoonlijk doorgestuurd .

Ik heb je een pm gestuurd .
              groetjes

Hey ,

ik heb zwarte lederen stoelen in mijne 911 sc van 1983 staan maar zijn niet de orginele . Deze zijn elektrisch verstelbaar met zitverwarming . Leuningen kunnen naar voor geklapt worden als je dat bedoelt met verstelbaar . Komen uit een 964 denk ik . zijn in heel goede staat . Ik wil wel ruilen met die stoelen van de SC.

De stoelen die ik heb zijn nog in heel goede staat.
                  Maar stoelen van een 3.2 of 964 zitten nu eenmaal beter.

Als je een beetje handig bent kan je bij Lakewell een mooie kit bestellen van zwart leder voor uw stoelen.

Click hier voor de site

XXX

Jacques is er al aan begonnen 😀 en zie die doppenset eens blinken :engeltje:

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Het onderwerp ‘porsche 911 stoelen zetels’ is gesloten voor nieuwe reacties.