porsche 911 T van 1970 gestolen in Spa

Home Forum Gestolen Porsches porsche 911 T van 1970 gestolen in Spa

• Maker
    Discussie
  • na een oldtimertreffen gestolen op de parking van de golfclub in Spa afgelopen zaterdag 24/8/13:
    een 911T van 1970, 2.2 motor, kleur blauw gemini met zwart interieur en geschatte waarde van 50K euro
    alle mogelijke info mag verstrekt worden aan politie van zone Fagnes, Avenue Reine Astrid 234, 4900 Spa.
    tel: +32 87 79 33 33 email: info@policefagnes.be

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • En dat werkt nog steeds, zet het altijd op, zelfs hier thuis in de kelder! 😉
      Maar…
      1. Zo’n standaard alarm is peanuts voor zo’n mannen.
      2. Welke omstaander kijkt er nu nog op als er een alarm afgaat van een wagen? 😐

Jij hebt toch een alarm ?? 😕
        En dat werkte toen je hem kocht :mrgreen:

Ik ben vandaag uit schrik nog niet eens met de P naar Zolder durven gaan. Triest is het… 🙁

elentric opzetten
            Ze moesten hun poten verbranden en kramp in hun kloten krijgen

gewoon triestig, dat ze zelf eens gaan werken ipv andermans trots bezit te rippen! :bounce:

jan

ik heb mijn DME-relais zodanig gepositioneerd dat ik die
                vlotjes kan vanonder mijn zetel halen.
                De perfecte startonderbreker ! (had dit hier op het forum eens als tip gelezen)

IK begrijp toch niet goed hoe dat nu zo snel kan…
                  OOit al eens m’n sleutels per ongeluk in het koffer gelaten en deksel dichtgedaan….met geen mogelijkheid er terug in te geraken….

[quote=”Rsporsche13″ post=140667]Ik vind dat echt ongelooflijk, dat een wagen op een treffen gewoon gestolen wordt.
                    En dit is verre van de eerste.[/quote]

Ik vind da niet zo raar. Er is immers toch nooit iemand die iets komt vragen als je er aan bezig bent…

Heb ooit voor iemand al eens de deur opgemaakt en contactslot overbrugd omdat die zijn sleutels kwijt was.

Ik was 2weken geleden op de Fly in oldtimer meeting, heb daar van mijn eigen auto nummerplaten gewisseld, onder motorkap en kofferklep mijn startonderbrekingstrucjes uitgeschakeld,…

NIEMAND die iets komt vragen…

het was is een paar weken stil en lap. Beginnen opnieuw. Zal wel nooit ophouden zeker.

Inderdaad. Hopelijk wordt hij snel teruggevonden. :what:
                        Ik ben verplicht om binnenkort op mijn 356 een GPS detectiesysteem en startonderbreking te laten installeren van de verzekering uit.
                        Moet ook een taxatie gebeuren van de waarde.

Als ik dit (weer) lees, ben ik blij dat mijn 964 een deftig alarmsysteem met startonderbreker heeft, met dank aan één van d evorige Nederlandse eigenaars. daar is er geloof ik vanuit verzekering een verplichting om alarm te instaleren. Ik denk ook dat diefstal en omniumverzekering daar (om oa die reden) betaalbaarder is dan hier, heb ik ooit begrepen.

Hopelijk wordt hij teruggevonden !!

[quote=”Rsporsche13″ post=140667]En dit is verre van de eerste.[/quote]
                            En verre van de laatste… 🙁

Ne mens zou schrik krijgen om zijn wagen ergens neer te zetten…
                            Daarom zet ik ALTIJD mijn alarm op! Zelfs al sta ik er maar 10 meter langs en heb ik haar constant in’t oog -> alarm AAN!
                            Misschien een vals gevoel van veiligheid, maar liever een vals gevoel dan niks…

Ik vind het degoutant .. die kl**tzakken die dat gedaan hebben, wel, dat hun kl*ten mogen afvallen ..

Ik vind dat echt ongelooflijk, dat een wagen op een treffen gewoon gestolen wordt.
                                En dit is verre van de eerste.

😯 Weeral….

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.