porsche 911 targa 1970

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 porsche 911 targa 1970

• Maker
    Discussie
  • dit snap ik nu niet se, die cilinderinhoud van deze porsche?
    Dacht dat 2700 het lichtste was bij nen 911?
    En wat is deze porsche nog waard denken jullie?
    Ik ga der dees week is hene lette denk.

porsche 911 targa 1970 verlaagt verbreed voor en achter spoiler 2400cc met een weing werk aan prijs bespreekbaar 0473846075 te sint-niklaas
    http://auto.2dehands.be/showad.html?nr=9433341

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • Op aanvraag wordt het topic gesloten 😉
      Verder succes in je zoektocht naar een mooie goed P 8)

het is graag gedaan van ons allen, hopelijk vind je snel uw droomporsche voor een droomprijs 😉

heb ik ook gedaan, ik moet tem ni hebben dus topic mag dicht van mij part 😉 .
          Ga hier toch altijd informeren voor ik iets koop zalle 8) .
          bedankt voor de eerlijke reacties

😆 dumpen zou ik zeggen ,zeker voor die prijs 🙄

Afblijven !
              Das een hoop miserie voor 8500€…

[quote=”wekki”:gtej547m]… met een weing werk aan …..[/quote]

“Maar aan bodem is ook nog laswerk …. ”

😯

➡ Et voilà 😛

ken

[quote=”wekki”:ob9fbwz9]heb eindelijk de verkoper kunne bereiken en het bleek dus orgineel nen 2200 te zijn waar nen 2400 ingelegd is.
                  Maar aan bodem is ook nog laswerk zegt tem en tem vraagd 8500 euro voor.
                  Da vindt ik wel een bikke schandalig zalle voor zone auto 😳 [/quote]

Amaai da kan tellen…. 😯

Andere en betere hoor

Neem je tijd zou ik zeggen

heb eindelijk de verkoper kunne bereiken en het bleek dus orgineel nen 2200 te zijn waar nen 2400 ingelegd is.
                    Maar aan bodem is ook nog laswerk zegt tem en tem vraagd 8500 euro voor.
                    Da vindt ik wel een bikke schandalig zalle voor zone auto 😳

klopt volledig wat je zegt, deze wagen is in mijn ogen max. 5000 euro waard en dat vind ik eigenlijk nog te veel 🙁 roll:

[quote=”ken”:1cjhtziz][quote=”porschke”:1cjhtziz]das juist, maar er zijn er al veel teruggekomen naar onze streken 😈 [/quote]

Thanks voor je snelle reactie

Dichter bij hun roots hé 😉 [/quote]

graag gedaan Ken en ze zijn inderdaad bijna thuis 😀

[quote=”wekki”:f1ddgtzy]En wat is deze porsche nog waard denken jullie?

porsche 911 targa 1970 verlaagt verbreed voor en achter spoiler 2400cc met een weing werk aan prijs bespreekbaar 0473846075 te sint-niklaas

Zo te zien is niets nog origineel aan de auto … En als het werkelijk om de 2.4 liter gaat, is deze motor dus ook niet meer origineel. (in de veronderstelling dat het een bj. 1970 is).

“Een weinig werk” is een heel klein beetje vaag … 🙄 Maar als ze dat al in een annonce zetten, mag je er zeker van zijn dat je er nog serieus wat werk zult aan hebben ❗

Een originele 2.2 (bj. 1969 – 1971) in schowroomstaat gaat volgens mijn bronnen van 19000 euro tot en met 32000 euro (afhangend E/T of S).

Afhankelijk van de staat (moeilijk te bepalen afgaand enkel op de advertentie) van de auto, haalt deze misschien 1/3 van hogergenoemde prijzen.

Raar dat de meest essentiële zaken voor een potentiële koper zoals km-stand, aantal eigenaars, facturen, revisies, onderhoudboekje …e.d. dikwijls ontbreken in advertenties 😕

ken

[quote=”porschke”:2fk4zca0]das juist, maar er zijn er al veel teruggekomen naar onze streken 😈 [/quote]

Thanks voor je snelle reactie

Dichter bij hun roots hé 😉

das juist, maar er zijn er al veel teruggekomen naar onze streken 😈

ken

Porschke,

Als ik mij niet vergis dan was de 140 pk sterke 2.4 motor enkel voor de US voorzien?

een 911 van 70 kan geen 2.4 zijn origineel wel een 2.2, een 2.4 bestaat uit de T versie met 130 pk (carbu’s), en 140 pk (mechanische injectie en k-jetronic), de 2.4E 165 pk en de 2.4S 190 pk 😉

ken

[quote=”wekki”:1zkryc4d]porsche 911 targa 1970 verlaagt verbreed voor en achter spoiler 2400cc met een weing werk aan prijs bespreekbaar 0473846075 te sint-niklaas

Ziet er zeker leuk uit
                                  Juist het interieur heeft wel een opknapbeurt nodig.
                                  En ook zeker eens goed de motor nakijken!

Ook wel weinig km’s hé voor die wagen ❓

En ja Porsche heeft ook een 2.4 motor in een 911 gelegd.
                                  Als ik mij niet vergis dan heb je een motor van 130 pk (911 T) en eentje van 165 pk (911 E).

Beste liefhebbers, als der een foutje inzit verbeter mij aub 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.