Porsche 911 Targa 3.2 86 – LEZ proof tot 2025

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche 911 Targa 3.2 86 – LEZ proof tot 2025

• Maker
    Discussie

• stefx911
    Deelnemer

Toch even “officieel” te koop zetten nu het nog redelijk weer is… binnenkort gaat hij op winterstalling.

3.2 Carrera Targa van ‘86

Zeer eerlijke & correcte 911

BEENHARD, NOOIT aan gelast
      GEEN roest
      GEEN plamuur
      Alle stickers aanwezig waar ze thuishoren
      Dit is een ECHTE Californische 911, tot export in 2015 steeds in California gereden
      Full matching numbers (Motor, Boite, Carrosserie) en matching colors
      In Meteorgrau metallic (zeldzame kleur toen) met zwart leder interieur.
      242.380 afgelezen KM stand
      Motor gereviseerd op 240.967, dus net uit rodage. Foto’s revisie ter inzage
      Fabriekopties, waaronder enkele zeer leuke:

California type car C03
      Cassette-radio Blaupunkt Monterey 158
      Short shifter 241
      Central locking system 341
      16″ Fuchs forged alloy wheels, front 6″ with 205/55, rear 7″ with 225/50 tyres 395
      8-way electrical seat, right 438
      Cruise control 454
      Sport shocks 474

Alles werkt, cruisecontrol, verwarming (ja, ook de knop tussen de zetels!)., elektrische ramen, elektrische zetels etc…

Enkel de airco heb ik niet laten vullen, maar zal waarschijnlijk wel een fitje inzitten na 31 jaar.
      Gezien het een targa is doe ik hier ook de moeite niet voor, rij er enkel open mee

Het Targa dakje zou wel eens opnieuw moeten bekleed worden, kleine scheurtjes op de vouwen door in de koffer te liggen.. Bij mij ligt het ook altijd in de koffer, dus ook hier doe ik de moeite niet 😉

Deze 911 heeft ook de nodige attesten om in de LEZ zone’s binnen te mogen tot 2025

Prijs: €49.911

Voor meer info en/of bezichtiging mailtje naar stefx911@telenet.be

NDF_2109(Large).JPG

NDF_2110(Large).JPG

NDF_2118(Large).JPG

NDF_2120(Large).JPG

Attachments:
      • NDF_2124(Large).JPG
    15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
      • Door mij … 🙂 Ik kijk er naar uit om deze te komen oppikken Stef! Mijn droom komt uit!

Gereserveerd

Dit model 911 Targa uit 1986 is reeds lang mijn lievelingsmodel onder de oudjes :first:

Une voiture impeccable !
            Bonne chance

een goed bod naast de wagen… en wie weet…

20180415_151838(Large).jpg

20180416_163631(Large).jpg

20180416_163643(Large).jpg

20180416_170401(Large).jpg

20180415_151730(Large).jpg

20180415_151804(Large).jpg

Staat nu ook op autoscout & 2dehands.

Wie een zuivere en correcte Targa zoekt….

Prijs nog besprekbaar maar enkel naast de wagen…

Nu de lente er toch stilaan aankomt terug even vanonder het stof halen.

Nu enkel nog op het forum te koop maar volgende maand ga ik hem op de verkoopsites zetten… denk ik 😉

Tof voor je en weer iets bijgeleerd .

[quote=”jacques911″ post=259624]Dus mijn vraag terug ,staat er op je inschrijvingsbewijs euro 2.
                      Indien niet is hij niet Lez goedgekeurd .
                      Indien je wagen met kat is geleverd zou het kunnen dat je een attest kunt krijgen via opc maar dan is het waarschijnlijk wel een amerikaanse wagen .
                      Welk nu een voordeel zou zijn voor de us wagen tegen die de originele Europese wagens.
                      Maar wel niet onbelangrijk om weten[/quote]

Staat niet op mijn inschrijvingsbewijs, vandaar dat ik het attest heb aangevraagd.
                      Kan je wel laten aanpassen in bxl indien gewenst maar is niet nodig om LEZ goedkeuring te bekomen.

En idd, dit is nu een tweede voordeel van een amerikaantje 😉

XXX

Voor buitenlandse wagens staat er mogelijk iets op de invoerdocumenten.
                        Bij mij stond er een vermelding op de ‘fahrzeugbrief’.
                        Bij de LEZ aanvraag neem je de weg: Euronorm niet gekend en dan betere euronorm bewijzen (of zo iets).
                        Dan scan je het document in en hopla, ik mag met die oude koekkedoos nog 2 jaar vervuilen :think:

Ik heb iets van 230€ betaald bij PCM voor het Datenblatt Euro 2 van de 968

Is een Amerikaan. (staat in openingspost)
                            Knappe wagen trouwens!!!

Dus mijn vraag terug ,staat er op je inschrijvingsbewijs euro 2.
                              Indien niet is hij niet Lez goedgekeurd .
                              Indien je wagen met kat is geleverd zou het kunnen dat je een attest kunt krijgen via opc maar dan is het waarschijnlijk wel een amerikaanse wagen .
                              Welk nu een voordeel zou zijn voor de us wagen tegen die de originele Europese wagens.
                              Maar wel niet onbelangrijk om weten

Als de euronorm op je inschrijvingsbewijs staat heb je geen attest nodig.

Attest vraag je aan bij een OPC, kost €180
                                Let wel dat niet alle p’kes hiervoor in aanmerking komen, dat check je daar best

Dat gebruik je dan om te registreren op de LEZ site

Dacht dat er hier al wel het en en het ander over geschreven was op het forum?

Hier ook geen euronorm op inschrijvingsbewijs

Hier toch ook stilaan meer en meer interesse :think:

Als er zijn van ‘84 ‘85 ‘86 die LEZ – proof zijn tot 2025 moet dat met mijn 1987’er toch ook mogelijk zijn denk ik dan :engeltje:

Op mijn inschrijvingsbewijs GEEN euronorm :bounce:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.